Goedemorgen,
Om wat meer variatie te krijgen in de statsposters, dacht ik laat ik ze ook eens posten.
Het is alweer een tijd geleden dat ik de Rosetta stats gepost heb, en helaas is er voor DPC nog niet veel veranderd sinds de laatste keer dat ik ze poste. Want langzamerhand gaan we door de concurrentie om ons heen meer achteruit lopen dan vooruit, met op dit moment de meeste dreiging vanuit Canada. Ik weet dat iedereen lekker van de zomer aan het genieten is, misschien op dit moment niet van het weer maar wel van het vrij zijn. Maar dat betekend niet dat de pc's dat ook moeten he

Oftewel we moeten hier weer wat meer battles zien te creëren
In ieder geval zal het aan Nicoclown niet liggen, want hij flusht lekker door en weet ook overall een plekje te stijgen ten koste van MenAgainstDisease, maar he als je niet flusht verdien je het ook niet om in de overall top30 te blijven staan of niet?
Flusher vd Dag durf ik hier niet aan te wijzen, want er zijn wel 2 opvallende stijgers in de top 30 daily, maar volgens mij zijn dat personen die maar 1x in de paar dagen flushen dus ja als je dat regelmatig doet dan ga je er standaard 1x in de week met een award vandoor. En dat is niet de bedoeling ofwel? Dus uitdaging van vandaag aan iedereen, flush zoveel als je kan en misschien ben jij morgen wel die flusher vd dag
DPC Rosetta@Home hitparade van 27 July 2010
Mijlpalen
Rosetta@Home Links
Rosetta@Home webpage
Rosetta@Home forum
DPCH Suggestiepagina
Bron
[
Voor 3% gewijzigd door
TPbasMIE op 28-07-2010 08:19
]