Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Printer instellingen worden niet opgeslagen

Pagina: 1
Acties:

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:43
Ik zit met nogal een vreemd probleem.
Ik heb een Canon CLC5151 netwerkprinter op meerdere pc's als printer ingesteld staan met een PostScript driver.

- Bij 2 van 3 pc's werkt dit perfect zonder problemen.
- Bij de 3de werkt het dus spontaan(just hate when this happens) niet meer goed, wijzigingen aan de instelling worden niet meer opgeslagen.
- Deze printer wordt gebruikt om folders enz. te printen dus de instellingen worden met regelmaat aangepast.

Wat ik heb geprobeert:
- als admin inloggen
- Herinstall van de driver

Zijn er nog meer dingen die ik kan proberen, ik kan zo niks meer bedenken en google werkt ook niet mee. Dit is ook nogal een appart probleem.

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:33
Ik neem dat op alle 3 de pc's hetzelfde os aanwezig is? Zelfde geld voor driver?

Ik zou zeggen probeer is een nieuwere of misschien zelfs oudere driver. Ook geen foutmelding in de event viewer oid?

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:43
Craven87 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 16:09:
Ik neem dat op alle 3 de pc's hetzelfde os aanwezig is? Zelfde geld voor driver?

Ik zou zeggen probeer is een nieuwere of misschien zelfs oudere driver. Ook geen foutmelding in de event viewer oid?
alle 3 hebben een zelfde software configuratie(hardware wijkt licht af dus images is geen optie).
Heb 2 verschillende drivers geprobeert zelfde effect.
Ik zal de eventlogs nog wel even doorkijken.