Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tritton AX PRO headset power

Pagina: 1
Acties:

• ragcage
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09 13:57
Hallo Tweakers,
Ik ga binnenkort waarschijnlijk een Tritton AX PRO headset halen, maar ik weet niet zeker of ik die wel met mijn stopcontacten kan gebruiken. Het moet namelijk uit de VS en daar gebruiken ze andere stekkers. Op een aantal foto's die ik van alle onderdelen zag, had de adapter ook een amerikaanse stekker.
Dus ik vroeg me af of ik zo'n soort stekker converter kan gebruiken zodat hij wel in mijn stekkerdoos past.

Ik heb voor deze headset gekozen omdat hij op mijn PS3 aangesloten kan worden, en met dat Dolby kastje die je erbij krijgd, kan je je 5.1 (analoge) speakers ook aansluiten op de PS3, iets waar ik al zeer lang naar heb gezocht.
En hij is ook nog eens betaalbaar.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Belangrijk is om te kijken naar het voltage dat de adapter aankan. Is dit enkel ~115V, of ken het ding alles aan tussen de 90 en 240V? In dat laatste geval hoef je alleen een omvormplugje te kopen en kun je hem zo in het stopcontact steken. Anders is het handiger er een nieuwe adapter voor te halen.