[iOS4] Ervaringen Skype update met multitasking

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Topicstarter
Zoals jullie vast wel gehoord hebben heeft Skype dan eindelijk een update gepubliceerd voor iOS4 met multitasking!

Je kan dan zowel via WiFi als 3G Skype gesprekken ontvangen, terwijl de Skype app niet actief op de voorgrond draait. Je krijgt een push bericht als iemand je belt, waardoor je de appp actief kan maken en meteen kan opnemen. Dat werkt op zich prima.

Wat zijn jullie ervaringen? Werkt het goed? en hoe verlopen de gesprekken via 3G? Werkt dat een beetje?

Mijn ervaring is dat ik bij het switchen naar een andere app wel online blijf met Skype, maar niet voor lange tijd. Ik heb het nog niet precies gemeten, maar zeker geen uren. Wat is jullie ervaring, blijf je wel gewoon netjes online?
Ik log niet in vanaf een ander device met hetzelfde Skype account trouwens.

Toch nog even getest, ik wordt er na een half uur ongeveer afgegooid. Ook maar een topic op het Skype forum gepost...

[ Voor 9% gewijzigd door collin op 26-07-2010 11:36 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb geen ervaring met het ingelogd blijven (ik log uit na gebruik van Skype - m'n iPhone trekt sinds installatie van iOS4 en haar bijbehorende apps mijn batterij 2x zo snel leeg), maar weet wel dat men bij bijvoorbeeld WhatsApp Messenger ook maar 10 minuten ingelogd blijf na het sluiten van de app. Dit is echter zo ontworpen, en ik meen dat men bij Skype gewoon onbeperkt ingelogd zou moeten blijven.

Overigens kun je gewoon op meerdere lokaties tegelijk inloggen op Skype (bijvoorbeeld op PC en iPhone tegelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Dat wist ik niet, dan rinkelt hij op beide apparaten? Handig! :-) Maar hij blijft bij mij niet online, dan gaat het nut er toch een beetje vanaf..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Follie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:06
Ik heb het ook even getest, maar bij mij blijft hij ook niet heel lang online, weet niet precies hoelang, maar zoals de ts aangeeft zal het bij mij ook ongeveer zijn.

Binnen een minuut of 5 werkt het iig zeker, heb dat wel getest en dan over wifi, maar dat is dan ook niet meer dan normaal

30 x JaSolar JAM66S30-495 (15 east, 15 west) on SMA STP10.0-3SE-40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Skype heeft eindelijk toegegeven dat het een bug is. Zie mijn Skype forum topic.

Just sit back and wait for the magic to happen :-)

Mijn iRacing profiel