Ik heb een Samsung LE46C550. Hieraan heb ik met USB mijn EHDD gehangen met daarop verschillend beeldmateriaal. Vanaf mijn TV navigeer ik op mijn EHDD. Zo kan ik zonder problemen .avi bestanden afspelen. Nu heb ik echter ook .vob bestanden. De eerste in een map is het DVD menu. Als ik dit met mijn laptop zou doen, kan ik met mijn muis de knoppen in het menu gebruiken, maar dit kan niet met de tv. Als ik de pijltjestoetsen van mijn afstandbediening gebruik, werkt het ook niet (hier zit nl een andere functie onder: vooruit en achteruit spoelen, of naar het begin of eind van het bestand springen).
Ik heb 2 problemen:
1) Sommige video's uit de .vob geven niet de juiste beeldafmetingen weer. Ligt dit aan het bestand of zou ik dit via het DVDmenu kunnen aanpassen?
2) Hoe gebruik ik het DVD menu als ik via mijn TV navigeer?
De enige oplossing die ik op dit moment zie, is mijn laptop aan de tv hangen en dan afspelen via de laptop, maar dit is zo omslachtig! Ik heb er toch niet voor niets een EHDD bij! Vandaar dat ik mijn hoop op jullie heb gevestigd.
Alvast bedankt!
Ik heb 2 problemen:
1) Sommige video's uit de .vob geven niet de juiste beeldafmetingen weer. Ligt dit aan het bestand of zou ik dit via het DVDmenu kunnen aanpassen?
2) Hoe gebruik ik het DVD menu als ik via mijn TV navigeer?
De enige oplossing die ik op dit moment zie, is mijn laptop aan de tv hangen en dan afspelen via de laptop, maar dit is zo omslachtig! Ik heb er toch niet voor niets een EHDD bij! Vandaar dat ik mijn hoop op jullie heb gevestigd.
Alvast bedankt!
Verwelkom wat je niet kunt vermijden.