Toon posts:

nieuw systeem, prestaties traag 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goeden avond,

ik heb sinds kort onderstaand systeem en hoopte daarmee sneller en beter bad company 2 te kunnen draaien.

Had voorheen een amd2 oud X2 cpu.en dito mobo.. dus deze is sneller echter vindt ik bijvoorbeeld het laden en opstarten van het spel erg traag.

heb nu :AMD phenom II 965 Black edition.
crosshair formula 3 mobo met 790 FX chipset.
2 x ati radeon 5770 crossfire.
4 gb. (2 x@ gb.) OCZ gold 1333.

alle drivers en mobo zijn geupdate, en ik weet van de problemen af die de ati heeft met de kaarten inladen van BC2, maar toch wat zou het kunnen zijn?

alvast bedankt..

Dennis

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:33
Wat is er dan precies traag aan? Dat kan ik niet echt ontdekken in je post.

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-02 18:01
Dus deze is sneller, echter vindt ik bijvoorbeeld het laden en opstarten van het spel erg traag.
Hij is inderdaad sneller, ware het niet dat zowel je videokaart, werkgeheugen als processor geen drol aan het uitvoeren zijn tijdens het laden tussen mappen en het opstarten van het spel zelf. (naja, je geheugen wel, maar no-way dat die >10.000 MB/s een bottleneck gaat vormen)
Je hardeschijf is dus een (gigantische) bottleneck, met enkel een ssd als upgrade zou je heel wat meer performance verschil hebben zien, betrefd laadtijden that is.

Niet dat SSD's the holy grail zijn (eigen ervaring, ikzelf bezit een Intel Postville) gezien de software vaak genoeg "het probleem is", vooral consoleports zijn een verhaal apart. Mijn ervaring met bijvoorbeeld de laadtijden van GTA4, die zijn net zo lang met SSD, als met een conventionele HDD. :')

Pentaxiaan