Maatje gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 632 views

• boy4forums
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-08-2021
Beste mensen,

Ik ben nieuw hier op dit forum.
Mijn laptop geeft binnenkort de geest. Ik had mijn pijlen gericht op een Apple, maar helaas heb ik daar geen geld voor. Daarom nu maar weer een nieuwe pc.
Maar ik heb jarenlang niet bijgehouden wat er allemaal mogelijk is, ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik zou het leuk vinden om met iemand samen een geschikte pc uit te zoeken. Daarnaast zou ik het leuk vinden om af en toe af te spreken, zodat ik handigheidjes en weetjes over computeren kan afkijken of leren.
Ik ben op zoek naar iemand die dit een leuk idee vindt, iemand die een passie heeft voor computers en die het leuk vindt om anderen daarmee wegwijs te maken.
Zelf ben ik 36 jaar en woon ik in de omgeving Amsterdam.

Groeten,
boyf

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
We zijn allemaal maatjes hier :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt je contactadvertenties beter elders neerzetten ;) . Zie het Best Buy Guide overzichtstopic en *LET OP* - Wat moet ik kopen voor informatie over computers.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 25-07-2010 21:32 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik denk dat het wellicht handiger is om gewoon eens te kijken wat je al voor ogen hebt, wat je budget is e.d. dan samen met 1 iemand een PC samen te stellen. Via het forum kunnen er immers méér mensen je helpen dan alleen die persoon waarmee je in contact wil komen.

Wat is je budget? Wat heb je zoal op het oog en bovenal: Wat wil je met je PC gaan doen?
Hierbij kan de BBG een erg handige guide zijn om je te helpen, ze worden in ieder geval niet voor niets gemaakt: reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2010

• boy4forums
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik heb idd de BBG bekeken, wat een handige site!
Ik vraag mij alleen af, hoe zet je nu de onderdelen zelf in elkaar, vraagteken )zo stuk is mijn competer dus)
Degenen die dit niet kunnen, laten jullie het dan door de technische dienst van een computerwinkel doen ofzo, vraagteken

Waarvoor ik mijn computer gebruik, dubbele punt

1. Office, met name Word
2. internet
3. itunes
4. filmpjes kijken, vooral filmpjes van een bepaald type. Dit is denk ik ook de reden dat mijn computer nu bijna stuk is
5. Uitzending gemist
6. Second Life
Als ik een goede computer heb, dan wil ik ook graag films en series gaan downloaden. Ook wil ik veel meer muziek op mijn computer zetten, dat kan nu niet, omdat mijn laptop bijna stuk is.

Wat nog wel prima werkt, is mijn beeldscherm. Dit is een iiyama Prolite E2003WSV. Het is 20inch
Indien mogelijk, wil ik graag een ander beeldscherm, met nog heldere kleuren en groter van formaat. Ik ben erg visueel ingesteld.
Een nieuw beeldscherm is echter niet echt noodzakelijk.

Verder zou ik een webcam willen hebben, die heb ik nu niet. Er zijn beeldschermen met een ingebouwde camera heb ik ergens gezien. Maar een losse webcam zou ook kunnen.

Verder heb ik geen toetsenbord en muis nodig. Ik heb een draadloze toetsenbord van Logitech.
Ook mijn geluidsinstallatie is prima, al zou ik wel een betere kwaliteit willen. Op dit moment heb ik de Z4 van Logitech. Maar ook dit heeft geen prioriteit.

Mijn budget is rond de 600 euro. Dit is exclusief beeldscherm. Op den duur zou ik willen investeren in een heel mooi beeldscherm, met de nieuwste technologieen. Sorry voor de spelling, ligt aan de laptop.

Tot slot moet mijn computer een beetje toekomstproof zijn, ik geef graag wat meer geld uit voor iets dat langer mee gaat.

Alvast veel dank voor het meedenken.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica