Beste mede tweakers,
Moederbord: MSI p45-c51
Processor: Q9550
Geheugen: OCZZ3G10664GK = PC3-8500 1066 mhz
Videokaart: Radeon 5850
Hard-disk: Samsung spinpoint F3 1 terabyte
PSU: OCZ stealth extreme 600W
Processor cooler: Artic freezer 7 pro rev 2.
Ik heb een probleem met een nieuw systeem en wordt er een beetje wanhopig van.....
Had blijkbaar een probleem met geheugen heb dit rma gestuurd en kreeg nieuw geheugen terug.
Allemaal mooi en aardig dus ik denk me systeem gaat het doen!
Alles leek oke maar kreeg een bleuscreen dus ik ging testjes runnen,
Prime 95 stopt elke keer bij 1 minuut al, langzaam afbouwend eerst worker 2 dan 4 dan 3 enz geen duidelijke order want dit gebeurt random. Ik heb geen idee hoe dit kan wel merk ik hoge temperaturen --> 80C bij 100% load. Nu heb ik voltages aangepast bij me Vcore naar 1.28V maar krijg nog steeds worker failed na 1 minuut. Ik snap er niks van voor dat ik me geheugen rma had gestuurd deed prime 95 het gewoon makkelijk 1 uur of langer en nu opeens problemen.... Wat kan er gebeurt zijn? Is dit iets me geheugen of zou me moederbord kapot zijn? Ik wordt zo langzamerhand helemaal gek ervan want het zou gewoon goed moeten werken. Heb er toch 1000 euro voor betaald dus.....
bleuscreen met 0x000000001a
Als iemand een idee heeft of tips die kunnen helpen !!
Help aub!
Mvg,
Jasper
Edit: dit is de message die ik krijg:
[Sun Jul 25 20:28:05 2010]
FATAL ERROR: Rounding was 0.5, expected less than 0.4
Hardware failure detected, consult stress.txt file.
Moederbord: MSI p45-c51
Processor: Q9550
Geheugen: OCZZ3G10664GK = PC3-8500 1066 mhz
Videokaart: Radeon 5850
Hard-disk: Samsung spinpoint F3 1 terabyte
PSU: OCZ stealth extreme 600W
Processor cooler: Artic freezer 7 pro rev 2.
Ik heb een probleem met een nieuw systeem en wordt er een beetje wanhopig van.....
Had blijkbaar een probleem met geheugen heb dit rma gestuurd en kreeg nieuw geheugen terug.
Allemaal mooi en aardig dus ik denk me systeem gaat het doen!
Alles leek oke maar kreeg een bleuscreen dus ik ging testjes runnen,
Prime 95 stopt elke keer bij 1 minuut al, langzaam afbouwend eerst worker 2 dan 4 dan 3 enz geen duidelijke order want dit gebeurt random. Ik heb geen idee hoe dit kan wel merk ik hoge temperaturen --> 80C bij 100% load. Nu heb ik voltages aangepast bij me Vcore naar 1.28V maar krijg nog steeds worker failed na 1 minuut. Ik snap er niks van voor dat ik me geheugen rma had gestuurd deed prime 95 het gewoon makkelijk 1 uur of langer en nu opeens problemen.... Wat kan er gebeurt zijn? Is dit iets me geheugen of zou me moederbord kapot zijn? Ik wordt zo langzamerhand helemaal gek ervan want het zou gewoon goed moeten werken. Heb er toch 1000 euro voor betaald dus.....
bleuscreen met 0x000000001a
Als iemand een idee heeft of tips die kunnen helpen !!
Help aub!
Mvg,
Jasper
Edit: dit is de message die ik krijg:
[Sun Jul 25 20:28:05 2010]
FATAL ERROR: Rounding was 0.5, expected less than 0.4
Hardware failure detected, consult stress.txt file.
[ Voor 6% gewijzigd door Jasper 99 op 25-07-2010 20:30 ]