Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoF
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 00:14
Om de IT afdeling & budgetverantwoordelijken mee te krijgen met een upgrade voor onze Adobe CS4 workstations, ben ik op zoek naar een stukje software wat realtime de load vd CPU, HD en memory bijhoudt, en als (bijvoorbeeld) graph kan weergeven na een Creative Suite sessie (welk onderdeel 'begrensde' de computer op welk moment?)

Na flink wat gegoogle ben ik erachter gekomen dat de Performance Monitor van Windows Vista / 7 dit trucje kan doen, maar helaas kan ik de resultaten niet overzichtelijk op het scherm toveren.

Heeft er iemand een idee of zo'n soort programma bestaat? Ik kijk al uit naar het moment dat ik de upgrades aan mag schaffen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:46
Ja, Performance monitor in Windows ;)
Wat krijg je niet overzichtelijk? Wellicht dat we daar mee kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zoek eens naar iets als een CPU/RAM monitor proggie dat de resultaten kan opslaan in een log. Dat lijkt mij dan alles wat je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 01:30
http://www.quest.com/spotlight-on-windows/

prima tool ( de gratis versie) gebruik hem al jaren

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 20:03

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Met zabbix kan je agents installeren en de load van alle stations monitoren. Wel een beetje werk om te installeren. :)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoF
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 00:14
Dank! Dit is precies waar ik naar op zoek was!

@ de rest
dank voor de input, ik kon simpelweg geen output van de performance manager krijgen die op een begrijpbare manier aan mensen liet zien waar de bottleneck lag.. dit is precies waar naar ik op zoek was..
Pagina: 1