Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen.

Ik heb hier een Zen Vision M 60 liggen en ik zou graag willen weten of het mogelijk is om muziekmappen te creëren? Want momenteel is het één grote rommel en spendeer ik meer tijd aan het zoeken van een nummer dan dat ik er eigenlijk naar luister. Wanneer ik de muziek naar mijn speler kopieer krijg ik ze niet meer in mappen te zien, maar afbeeldingen daarentegen worden wel keurig in mappen geplaatst. Ik weet dat ik afspeellijsten kan creeëren, maar met 2800 nummers zie ik dat niet zo zitten. :$ Kan iemand mij svp helpen? : )

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-11 11:42
Als je tags goed zijn is dat toch geen probleem? Je kan dan toch gewoon zoeken op artiest of album? Of begrijp ik nu niet wat je bedoelt?

Verwijderd

Topicstarter
Jawel, je begrijpt mij goed. Maar helaas zijn niet alle nummers correct getagged.

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-11 11:42
Dan moet je ze goed taggen. De Zen leunt daar nogal zwaar op :)

Verwijderd

Topicstarter
Oh, maar ik heb rond de 2800 nummers staan. Moet ik ze handmatig gaan taggen of kan ik van bepaalde software gebruik maken? O-)

Ps. Wat is een mp3-speler zonder de mogelijkheid om mappen te maken? ;( iPod ftw.

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 07:36
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 23:03:
Oh, maar ik heb rond de 2800 nummers staan. Moet ik ze handmatig gaan taggen of kan ik van bepaalde software gebruik maken? O-)

Ps. Wat is een mp3-speler zonder de mogelijkheid om mappen te maken? ;( iPod ftw.
iPod doet toch ook tagwerk, Althans, zo gebruik ik mijn ipod toch. Op mijn herlaas overleden zen vision m gebruiikte ik ook al de tags. je hebt idd wel programmas die dat redelijk eenvoudig goed kunnen taggen. Stel dat je je nummers al hebt gezet in de map artiest en de map album en dan de titel hebt gedaan heb je programmas die meteen op basis van die mapnamen de tags goed zetten. Goede speler die vision overigens. O+

• samboo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-12-2021
goede speler inderdaad
dwz gedurende een paar jaar
maar nu ineens is de speler zeer traag, veel gepiep en gekraak harde schijf, uiteindelijk vindt ie zijn weg wel weer maar duurt (erg) lang, moet ik het ergste vrezen of is er nog wat aan te doen? :| :|
Pagina: 1