Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 23:58
Is het verstandig om een Android-phone met prepaid te gebruiken? Zijn er apps die uit zichzelf met een internet-service gaan verbinding maken? Kan je ergens uitschakelen dat hij verbinding maakt bij de Android-instellingen (bij mijn huidige Samsung kan ik de IP's of iets in die aard veranderen en dan krijg ik dus een melding dat hij geen verbinding kan maken)

Ik wil namelijk niet in hoge kosten vallen als er een app heel de tijd op internet zit. Ik zoek eigenlijk voornamelijk een android-foon om de vele apps (games enzo), en wil deze veel gebruiken als mp3-speler.

Is Android goed te gebruiken als MP3-speler? Ik heb nog niet gevonden of er een muziekspeler ingebouwd is maar aangezien er zoveel applicaties zijn denk ik wel dat er een muziekapp zal tussen zitten :P

Ik zat vooral te kijken naar de Samsung Apollo i5800 of de HTC Wildfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:21

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Er zijn applicaties in Android die verbinding proberen te maken, maar dit is wel gewoon uit te zetten. Je kunt Android best gebruiken zonder Internet verbinding (anders heb je altijd nog WiFi). Je kunt dit ook gewoon aan- of uitzetten.

Ik gebruik bijvoorbeeld Locale om te zorgen dat mijn GSM 's nachts (en als ik op kantoor zit) geen Data verbindingen maakt. Wederom kan dit ook default staan. Er is geen enkele app die nu klaagt hoor :)

Muziek afspelen gaat ook gewoon goed :)

Ik zie geen reden om geen Android telefoon aan te schaffen icm prepaid in ieder geval.

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
Ok dankje :)
Nu nog wat rondkijken en dan ben ik bijna zeker dat ik voor Android ga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:06
Ik heb op mijn homescreen een widget staan waarmee ik dataverbindingen kan uitzetten. Je kunt dit dus eenvoudig doen. Ook zit er standaard een muziek speler op, plus dat er een hoop spelers in de Market te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

Laten we wel eerlijk zijn, een Android telefoon zonder datapakket is echt een lamgeslagen apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
pathfinder2k schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:46:
Laten we wel eerlijk zijn, een Android telefoon zonder datapakket is echt een lamgeslagen apparaat.
Wat zou je dan missen als je thuis wifi hebt? Onderweg op internet ga ik toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Op de Wildfire en i5800 valt ook niet echt (lekker) te gamen...resolutie is te laag en de cpu(+gpu) is langzamer dan de gemiddelde Android mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
Cubic X schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:48:
Op de Wildfire en i5800 valt ook niet echt (lekker) te gamen...resolutie is te laag en de cpu(+gpu) is langzamer dan de gemiddelde Android mobiel.
Dat is een punt waar ik nog niet aan gedacht had.
Toch, de Samsung i5800 heeft een processor van 800Mhz (maar misschien is de architectuur niet zogoed als de topmodellen van 1 Ghz), de wildfire heeft er nog een ouder model van 528mhz wat niet echt schitterend is
De resolutie lijkt me het grootste probleem. 240x400 is nu niet echt een standaard-resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 22:19
zelf bij het voor de eerste keer aanzetten, vraagt andriod keurig of je Wifi + 3G wilt gebruiken of uitsluitend alleen Wifi.
wat later ook aanpasbaar is in het instellingen menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Als je een device zoekt voor games en muziek kan ik je beter een ipod touch aanraden... Games en muziek zijn nou niet bepaalt de sterkste punten van android...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

The_Double schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:04:
Als je een device zoekt voor games en muziek kan ik je beter een ipod touch aanraden... Games en muziek zijn nou niet bepaalt de sterkste punten van android...
Muziek zie ik het probleem niet van in en games zijn slechts een kwestie van tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
Nickalicious schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:20:
[...]
Muziek zie ik het probleem niet van in en games zijn slechts een kwestie van tijd..
Grootste probleem met games zal zijn dat de budget android-phones niet krachtig genoeg zijn.
Muziek lijkt me inderdaad wel goed te doen.

En de redenen om niet voor een ipod touch te gaan zijn:
-er zit geen GSM in (!), dan mag het nog altijd leuk zijn voor games en muziek, ik heb een gsm nodig en ik wil niet weer 2 toestellen hebben.
-Er zit geen GPS in.
-Het is apple :P
Pagina: 1