Is het verstandig om een Android-phone met prepaid te gebruiken? Zijn er apps die uit zichzelf met een internet-service gaan verbinding maken? Kan je ergens uitschakelen dat hij verbinding maakt bij de Android-instellingen (bij mijn huidige Samsung kan ik de IP's of iets in die aard veranderen en dan krijg ik dus een melding dat hij geen verbinding kan maken)
Ik wil namelijk niet in hoge kosten vallen als er een app heel de tijd op internet zit. Ik zoek eigenlijk voornamelijk een android-foon om de vele apps (games enzo), en wil deze veel gebruiken als mp3-speler.
Is Android goed te gebruiken als MP3-speler? Ik heb nog niet gevonden of er een muziekspeler ingebouwd is maar aangezien er zoveel applicaties zijn denk ik wel dat er een muziekapp zal tussen zitten
Ik zat vooral te kijken naar de Samsung Apollo i5800 of de HTC Wildfire.
Ik wil namelijk niet in hoge kosten vallen als er een app heel de tijd op internet zit. Ik zoek eigenlijk voornamelijk een android-foon om de vele apps (games enzo), en wil deze veel gebruiken als mp3-speler.
Is Android goed te gebruiken als MP3-speler? Ik heb nog niet gevonden of er een muziekspeler ingebouwd is maar aangezien er zoveel applicaties zijn denk ik wel dat er een muziekapp zal tussen zitten
Ik zat vooral te kijken naar de Samsung Apollo i5800 of de HTC Wildfire.