Toon posts:

BP6+QQ bios+W2K en ACPI trager?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb dus een bp6 met twee celerons 433@520 en 192MB. Ik had voorheen het NJ bios en daarmee liep mijn computer als een trein, alleen acpi werkte niet. Ik heb dus het QQ bios geflashed en windows 2000 opnieuw geïnstalleerd. ACPI werkt nu, maar ik heb nu een constante processorbelasting van 48-55% en mijn computer is echt retetraag geworden :(. Ik heb daarna windows nog een keer geïnstalleerd zonder overklokte cpu's, maar het wil niks helpen. Ik zou zeggen dat het probleem in het bios zit. Iemand een idee, moet ik teruggaan naar het oude bios?

Bas

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen z'n BP6 ingeruild voor een athlon? ;)

Verwijderd

Ik weet niet wat het is met die BP6 en Win2K, maar ik vind het maar bagger...

Ik krijg tegenwoordig van die "leuke" blauwe schermpjes. Ik denk dat ik toch maar die vertrouwde NJ bios ga installeren. (heb nu QQ2)

Of van die "enige" vertrouwde vastlopers, ENIG

Ik vind Windows 2000 niet stabiel, maar het zal wel aan mij liggen.

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 30-07 16:29

Ridge

From the Bold & the Beauti

Ik draai met QQ3 en win2k final en de mijne heeft ook last van vastlopers :(

Vroeger :) draaide ik RC2 plus NJ bios probs
any suggestions ???

Ridge

www.tradealliance.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog geen last gehad van vastlopers, maar ik denk toch dat ik maar weer terugga naar het NJ bios.
Ik heb mijn compu effe gebenchmarkt met wintune en de prestaties zijn bijna gehalveerd :(. Ik snap echt niet wat die processorbelasting veroorzaakt.
Hibernate werkt ook al niet in combinatie met de hpt366 en aan het 5 seconden vasthouden van de uitknop ben ik ondertussen ook wel gewend ;) Hopelijk wordt er binnenkort eens een goed bios uitgebracht :(...

Verwijderd

Topicstarter
Effe wat screenshots..
Afbeeldingslocatie: http://www.igr.nl/users/bas/cpu.jpg
Dat snap je toch niet? 130MB ram vrij en er draaien maar een paar services en toch een CPU usage van 48% of hoger :(.
Morgen ga ik het NJ bios maar weer flashen en dan W2K opnieuw installeren...shit.

Bas
btw, wat een ranzige JPEG zeg :o.

Verwijderd

Hoi,

Draai bp6 met 2x cel en geen probs in win2k.
Heb bios QQ1 er op zitten met acpi.
2 X Cel 366@523 onder w2k 2823/1388 met Sandra.
lijkt me toch redelijk.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Draai nog steeds NT4 met QQ-2, geen problemen. (continue proc load van 100%, Dutch Power Cows Rule!!!)

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai dus helemaal geen koeien...
Ik had eerst een iets lager score dan PGL in Sandra, maar nu is die score bijna gehalveerd :(.

• Thorne
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-09 13:14

Thorne

Forrester

QQ-3 enabled!!! En steen-stabiel (rock-steady). Heeft nog nooit zo lekker gedraait ook eigenlijk...

>specs<

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:05
QQ-2 met win2k 2195. Geen enkel probleem. Werkt echt SUPER.
Pagina: 1