Ik heb in mijn test omgeving een Windows Server 2008 R2 Ent draaien met daarop Exchange 2010 SP1 Beta. Nu wil het geval dat ik ESET Mail Security probeer te installeren in deze opzet. Ik krijg hierbij onderstaande foutmelding:
Dus registersleutel toevoegen, en dan zou het moeten werken. Niet dus, nog steeds zelfde foutmelding.
Ik heb ook al een support aanvraag bij ESET ingeschoten, maar ik verwacht van hun niet echt een antwoord.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik heb me nu al ruim een paar uur zitten google en kom als maar op de zelfde "oplossing" uit. http://kb.eset.eu/esetkb/index?page=content&id=SOLN2411When installing the EMS for Exchange i get the error: Product: ESET Mail Security -- Error 5005. Microsoft Exchange Server is not installed. Please install one of the supported mail servers first. A list of supported mail servers is available on the ESET's web page.
Dus registersleutel toevoegen, en dan zou het moeten werken. Niet dus, nog steeds zelfde foutmelding.
Volgens de changelog van EMSx zou het probleem opgelost zijn in de laatste versie : 4.2.10019.0. Dit bleek de versie te zijn die ik probeerde te installeren, dus ook deze versie lost het probleem niet op.([HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Exchange\Setup]
"NewestBuild"=dword:0000298f)
Ik heb ook al een support aanvraag bij ESET ingeschoten, maar ik verwacht van hun niet echt een antwoord.
Heeft iemand hier een oplossing voor?