[iCal] Verjaardagskalender probleem

Pagina: 1
Acties:

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Beste,

Ik was bezig met m'n agenda/contacten etc. nu was ik van plan om de verjaardagen te koppelen. Dus ik had verjaardagskalender aangezet, maar hij staat op een of andere manier op grijs. Nu zie ik hem ook niet meer in de lijst met agenda's staan?

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads3/4c4c2d7e0a204/4c4c2d7debf47-Schermafbeelding_2010-07-25_om_14.23.17.png

Dit bedoel ik dus, ik vind het echt raar. Op mijn oude MBP werkte het wel gewoon.

Alvast bedankt.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Waar staan je verjaardagen nu en waarmee wil je ze koppelen? Dat dat ding grijs is, geeft meestal aan dat je op een of andere manier de boel zelf hebt ingesteld. Wat je kunt doen om met een schone lei te beginnen is een reset van iCal:
"Reset iCal In addition to removing the iCal preferences, users might try fully resetting iCal to ensure no conflicts between calendars and the preferences are causing this problem. To reset iCal, individually select each calendar and export them (File menu --> Export) to a safe location. Alternately (or in addition), users can use the "Backup iCal" option to save all the calendars at once. When the calendars are safely backed up, remove them from iCal and close the application. Then remove the preferences files as described in #2 above, and start iCal again. When iCal loads, select "import" (or "Restore iCal...") from the "File" menu and add the previously backed up calendars back to iCal. "

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε