Hallo,
Op kantoor heb ik een SBS 2008 geinstalleerd en configureerd met exchange.
Alles werkt verder na behoren nu op het synchroniseren met de pda's na.
De configuratie van Activesync aan de kant van de server is nog geheel standaard.
Op de pda's is alles ingesteld zoals het zou moeten met SSL aan.
Bij het synchorniseren krijg ik de volgende foutmelding:
De server waarmee u wilt synchroniseren is geen exchange server of er wordt incompatible software op deze server uitgevoerd. Corrigeer het serveradres in Exchange setup....
Nu heb ik even zitten zoeken op internet en lees ik ook regelmatig dat er persé een certificaat aangeschaft moet worden om je pda's te laten syncen...?? Voordat ik allerlei dingen ga proberen wilde ik vragen of iemand mij kan vertellen of dit een bekend issue is of dat er een andere oplossing is.
Alvast enorm bedankt!
Op kantoor heb ik een SBS 2008 geinstalleerd en configureerd met exchange.
Alles werkt verder na behoren nu op het synchroniseren met de pda's na.
De configuratie van Activesync aan de kant van de server is nog geheel standaard.
Op de pda's is alles ingesteld zoals het zou moeten met SSL aan.
Bij het synchorniseren krijg ik de volgende foutmelding:
De server waarmee u wilt synchroniseren is geen exchange server of er wordt incompatible software op deze server uitgevoerd. Corrigeer het serveradres in Exchange setup....
Nu heb ik even zitten zoeken op internet en lees ik ook regelmatig dat er persé een certificaat aangeschaft moet worden om je pda's te laten syncen...?? Voordat ik allerlei dingen ga proberen wilde ik vragen of iemand mij kan vertellen of dit een bekend issue is of dat er een andere oplossing is.
Alvast enorm bedankt!