Gisterochtend, starte ik me MPB op en het duurde redelijk lang voordat hij op de bureablad kwam. Toen hij op de bureau blad kwam, kwamen de iconen, balk en dock niet terug dus alleen een bureau achtergrond.
Na een paar keer proberen ook met lange wachttijden kwam er soms een boven bar of een dock er bij. Maar daar kon ik niks mee.
Heb even de CD bij gepakt en OSX opnieuw geïnstalleerd en raad eens hij liep zelfs daarbij vast. Na even zoeken zag ik dat de cd ook een hardeschijfruimte herstel optie heeft na een paar keer dat proberen had ik het wel gezien hij deed het nog steeds niet.
Overigens is mijn 360 later op die middag ook kapot gegaan met een R.R.O.D
Gelukig heb ik er windows 7 (die het wel doet) nog op staan via bootcamp en probeer alle bestanden daar op te halen.
Maar ik kan sommige bestanden niet terug halen omdat hij het niet ziet.
Hopelijk weten jullie hier iets voor, alvast bedankt.
Na een paar keer proberen ook met lange wachttijden kwam er soms een boven bar of een dock er bij. Maar daar kon ik niks mee.
Heb even de CD bij gepakt en OSX opnieuw geïnstalleerd en raad eens hij liep zelfs daarbij vast. Na even zoeken zag ik dat de cd ook een hardeschijfruimte herstel optie heeft na een paar keer dat proberen had ik het wel gezien hij deed het nog steeds niet.
Overigens is mijn 360 later op die middag ook kapot gegaan met een R.R.O.D
Gelukig heb ik er windows 7 (die het wel doet) nog op staan via bootcamp en probeer alle bestanden daar op te halen.
Maar ik kan sommige bestanden niet terug halen omdat hij het niet ziet.
Hopelijk weten jullie hier iets voor, alvast bedankt.