Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:54
Ik heb gezocht, maar helaas niet gevonden; na de update van iphone 3G naar iOS 4.0 (en 4.0.1) kom ik niet meer in m'n instellingen (settings -> general). Zodra ik 'general' kies, kom ik terug in het hoofdscherm. Dit geldt ook voor gmail-caldav accounts in settings -> mail -> accounts. M'n gewone mail-account settings kom ik wel binnen.

Zijn er meer met dit probleem die een oplossing weten? Ik heb al oplossingen gezien om de telefoon volledig te wissen en alles opnieuw in te stellen. Vind ik geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Druk de homeknop + power button tegelijk in totdat het toestel reset. Waarschijnlijk is daarna het probleem weer verholpen, ik had een soortgelijk probleem op mijn 3GS. Hiermee behoud je gewoon al je instellingen, apps en andere dingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
Helaas. Werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Het geheugen zit toevallig niet vol?
Dit zou een verklaring kunnen zijn voor het crashen naar de homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
ik heb nog iets van 2Gb vrij. ook gebeurt het direct na de update naar 4.0 of 4.0.1

Uit arren moede ben ik gister maar weer terug gegaan naar 3.1.3. Een mogelijke oplossing zou zijn om al m'n gmail-accounts en calendars weg te halen en dan een update te doen en daarna alles weer toe te voegen. Maar eerlijk gezegd ontbreekt nu de tijd en motivatie om het er weer op te gokken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Met geheugen bedoelde ik meer het RAM geheugen.
Als er maar iets van 8MB vrij is dan is de kans groot dat veel applicaties "crashen" naar je springboard.
Soms heb ik dat met zware spellen, dan is het of via SBS Settings geheugen vrij maken of via Memory Sweeper.
Pagina: 1