Ik zit even met het volgende:
ik heb mijn TV via DNLA en homeplug aan mijn netwerk gekoppeld, met als doel om op mijn TV te kunnen bladeren naar media (MP3, AVI, etc) bestanden en deze direct af te spelen. Werkt op zich wel, ik gebruik daarvoor TVersity.
Echter, er komt geen audio door. Visueel worden alle bestanden wel afgespeeld, maar audio ho maar.
Ik heb achter mijn TV ook nog een home-cinema-set zitten, maar of ik die nu wel of niet koppel, ik krijg maar geen geluid door.
Voor de duidelijkheid een korte situatieschets:
- PC draadloos verbonden met router
- TV (DNLA 1.3) via homeplug (dus via lichtnet) naar router
- Homeplug (ook via lichtnet) achter router
- HomeCinemaSet met 2x tulp verbonden aan TV (beiden Philips, net nieuw)
Iemand enig idee wat ik niet goed heb gedaan?
Naast TVersity heb ik ook ORB geprobeerd (TV ziet 'm wel maar geen leesbare bestanden) en via WMP (idem, of in ieder geval wisselvallig resultaat). In geen van de gevallen audio!
ik heb mijn TV via DNLA en homeplug aan mijn netwerk gekoppeld, met als doel om op mijn TV te kunnen bladeren naar media (MP3, AVI, etc) bestanden en deze direct af te spelen. Werkt op zich wel, ik gebruik daarvoor TVersity.
Echter, er komt geen audio door. Visueel worden alle bestanden wel afgespeeld, maar audio ho maar.
Ik heb achter mijn TV ook nog een home-cinema-set zitten, maar of ik die nu wel of niet koppel, ik krijg maar geen geluid door.
Voor de duidelijkheid een korte situatieschets:
- PC draadloos verbonden met router
- TV (DNLA 1.3) via homeplug (dus via lichtnet) naar router
- Homeplug (ook via lichtnet) achter router
- HomeCinemaSet met 2x tulp verbonden aan TV (beiden Philips, net nieuw)
Iemand enig idee wat ik niet goed heb gedaan?
Naast TVersity heb ik ook ORB geprobeerd (TV ziet 'm wel maar geen leesbare bestanden) en via WMP (idem, of in ieder geval wisselvallig resultaat). In geen van de gevallen audio!