Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kpn internet snelheids probleem ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb al jaren adsl van hetnet. snel surfen 8 mbit down 1 mbit up.
altijd zeer tevreden ook mijn mail server hier opdraaien heb al 5 jaar hetzelfde ip adres.
nu in 1 keer werkt dit niet meer heb een ander ip adres gekregen dit kan omdat ik geen vast ip heb.
maar tot mijn grote verbazing in mijn upload snelheid gehalveerd naar 512kbit
kan dit zo maar ??
dit zijn de lijn waardes

ADSL Link Downstream Upstream
Connection Speed 7498 kbps 531 kbps
Line Attenuation 29 db 7.5 db
Noise Margin 14 db 6 db

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:35
Iedereen is omgezet naar een KPN direct ADSL IP.
Maar het lijkt erop dat jij niet het juiste profiel hebt. De enige manier om dit op te lossen denk ik, is contact op te nemen met de KPN helpdesk.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Verwijderd

Topicstarter
Jim423 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 00:19:
Iedereen is omgezet naar een KPN direct ADSL IP.
Maar het lijkt erop dat jij niet het juiste profiel hebt. De enige manier om dit op te lossen denk ik, is contact op te nemen met de KPN helpdesk.
hallo,

wat bedoel je met profiel ?? en kan ik mijn andere ip adres weer terug krijgen ??

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 00:28:
[...]
hallo,

wat bedoel je met profiel ?? en kan ik mijn andere ip adres weer terug krijgen ??
Nee, dat kan niet.

Overigens, ik zou 't even een paar dagen aankijken met die snelheid. Zorg in de tussentijd dat je niet je modem uitzet o.i.d. KPN heeft een systeem dat dat soort dingen monitort en de snelheid aanpast. Waarschijnlijk heb je over een paar dagen je originele snelheid of beter terug. Zo niet: bellen.

Overigens, heb je een ADSL2 modem? Die omzetting kan best een omzetting van lijnkaart geweest zijn van ADSL naar ADSL2 (daarbij wijzigt bij consumentenverbindingen altijd je ip-adres). Afhankelijk van welk abo ze je op overgezet hebben kun je best wel 's boven de 8mbit komen.

[ Voor 20% gewijzigd door CyBeR op 25-07-2010 00:31 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.