Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwinvdv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik zit op een LAN, maar omdat ik met de trein terug moet heb ik mijn laptop mee genomen in plaats van mijn pc. Deze laptop heeft mijn vader mee van werk kunnen nemen en is dus relatief best oud, zoals als de naam van dit topic doet vermoeden is het een HP Compaq nc6120. Maar ik wou wel proberen of ik met deze laptop nog Call of Duty 2 zou kunnen spelen, want in ieder geval de cpu en het aantal ram voldoen aan de minimum eisen voor het spel. Maar na dat ik het spel had geïnstalleerd kreeg ik steeds dezelfde error "DirectX Error DirectX has encountered an unrecoverable error. Please check DirectX Help document for possible details." heb gekeken of Direct-X niet goed stond ingesteld en heb de nieuwste drivers geïnstalleerd, maar krijg nog steeds dezelfde error. Zou het kunnen zijn dat de grafische chip het spel niet trekt en daar het spel het niet doet, of is dit te verhelpen.

Al vast bedankt.

PS
Ik heb wel patch 1.3 geïnstalleerd en heb een Razer Deathadder (1800dpi) en Raptor-Gaming H2 USB er aan hangen (maar deze twee usb-apparaten zouden niet de oorzaak kunnen zijn omdat zonder deze twee aangesloten het spel ook niet opstart) En draai als OS Windows XP Professional.

[ Voor 12% gewijzigd door kwinvdv op 24-07-2010 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:05
Je laptopje voldoet wel aan de minimum vereisten van het spel, maar ik betwijfel of de grafische chipset snel genoeg is om het spel te draaien..

Misschien dat je even de laatste directx versie kan downloaden, vanaf hier: http://www.microsoft.com/...6652cd92a3&displaylang=en

[ Voor 30% gewijzigd door Caelorum op 25-07-2010 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwinvdv
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2023
Direct-X had ik al up-to-date, maar de LAN is nu al zo goed als ten einde en heb mij nog goed weten te vermaken (onder andere met Worms World Party :P ) En voor mijn studie krijg ik over een maand een laptop waar wel redelijk op nog valt te gamen en zal ik deze laptop niet meer te hoeven te gebruiken.