Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een probleem met gta 4. ik kan de spel niet normaal draaien. 1680 X 1050 resolutie dus ik heb lager gezet naar 1200 nog iets. En alles op medium gezet de instellingen maar het gekke is wat de spel verbruikt aan video geheugen is maar 300 van de 1 gig kaart. En als nog hapert de game nog. Met volle resolutie verbruikt het maar 600mb Het zelfde probleem heb ik ook met cod 5. Weet iemand hier een lossing voor?
ik heb de pc nieuw gekocht bij de aldi Medion Akoya P4365 D

Pc info

http://img32.imageshack.us/img32/179/naamloos2eh.png

Maak thumbnails van je screenshots en zorg dat ze minder dan een MB groot zijn..

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 24-07-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:12
Opzich is dit niet raar, je videokaart is een HD5450, niet bepaald een van de snelste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:08
Je hebt een ATi Radeon 5450 grafische kaart. Dit is absoluut geen gaming grafische kaart, maar meer voor office gebruik en dergelijke. Bovendien heb je een relatief oude processor, die er ook niet bij helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Misschien handig als je even volledige specs geeft, dan is er wat zinnigers over te zeggen.

Als de specs kloppen zoals in deze review staat (http://www.pcmweb.nl/hardware_review.jsp?productid=4506), die overigens tenenkrommend slecht is, dan kan me goed voorstellen dat je de games niet geweldig kan draaien, de hardware is niet geweldig, dus moet je daar ook rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
GTA 4 is belachelijk zwaar omdat het een slechte port van de Xbox360 is. Zelfs een high-end PC heeft heeft soms nog moeite met dit spel. Aangezien jouw PC zeker niet 1 van de snelste is, is het gewoon normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Laatst online: 17-09 17:56
Als ik Camekan was, zou ik een 5770 of zo erin zetten...
Dan draait het best aardig.

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Woozy schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 21:35:
Of dat verstandig is zomaar te doen... Een E5500 is en blijft niet geweldig en het is nog maar de vraag of z'n voeding zoiets ook echt grappig vind.

[ Voor 2% gewijzigd door TERW_DAN op 24-07-2010 21:43 . Reden: stukkie zin vergeten. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
-

[ Voor 100% gewijzigd door Xanquezer op 24-07-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 21:25:
Misschien handig als je even volledige specs geeft, dan is er wat zinnigers over te zeggen.

Als de specs kloppen zoals in deze review staat (http://www.pcmweb.nl/hardware_review.jsp?productid=4506), die overigens tenenkrommend slecht is, dan kan me goed voorstellen dat je de games niet geweldig kan draaien, de hardware is niet geweldig, dus moet je daar ook rekening mee houden.
source eninge draaid goed zoals dod, tf2, cs op volledig beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 21:41:
[...]

source eninge draaid goed zoals dod, tf2, cs op volledig beeld
Ok, maar dat wil niet zeggen dat alle games er natuurlijk op gaan werken. Wil je GTA IV goed spelen dan moet je toch eea gaan upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik had die spellen gekocht op steam toen was gta maar 7.50 voor een koopje.
toen gta 4 uit kwam had je volgens mij maar 512mb kaarten. proccesor moet vervangen worden en videokaart. welke kan je kan je beste halen en welke voor redelijk prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ik heb je screenshot als link neergezet gezien deze niet voldeed aan de gestelde voorwaarden (te groot, geen thumbnail) maar ik bemerk ook zeer weinig inzet. Doe zelf onderzoek naar wat er mis kan zijn en deel je bevindingen. We zijn geen helpdesk, wel zijn we bereid te helpen met problemen maar je laatste vraag is dus de verkeerde insteek. Kijk ook eens rond op tweakers, de BBG topics zijn een goed begin om door te nemen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 21:45:
ik had die spellen gekocht op steam toen was gta maar 7.50 voor een koopje.
toen gta 4 uit kwam had je volgens mij maar 512mb kaarten. proccesor moet vervangen worden en videokaart. welke kan je kan je beste halen en welke voor redelijk prijs?
Geheugen zegt helemaal niets op een kaart. Ik heb hier een Radeon 4350 en een 4870 in m'n bak zitten, beide met 1GB geheugen erop. Die 4870 draait GTA IV prima op 2560*1600 (native res), maar die 4350 krijgt het spel amper opgestart.

Als je je cpu gaat vervangen, houdt er rekening mee dat je dan je mobo mogelijk ook moet gaan vervangen (een G41 die je nu hebt is een stuk trager dan bijv een P45), en je voeding moet het ook aankunnen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 21:28:
GTA 4 is belachelijk zwaar omdat het een slechte port van de Xbox360 is. Zelfs een high-end PC heeft heeft soms nog moeite met dit spel. Aangezien jouw PC zeker niet 1 van de snelste is, is het gewoon normaal.
ik wist wel dat de spel niet op de hoogste relosutie niet zal draaien maar wel op lager en minder kwaliteit. zou die wel normaal hadden moetten draaien maarja dan maar die nieuwe videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Woozy schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 21:35:
welke van die kaarten moet ik hebben voor me pc?
http://tweakers.net/price...U4mSgUEFRZnKqb2aekpWuYS0A

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2010 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 21:52:
[...]

Geheugen zegt helemaal niets op een kaart. Ik heb hier een Radeon 4350 en een 4870 in m'n bak zitten, beide met 1GB geheugen erop. Die 4870 draait GTA IV prima op 2560*1600 (native res), maar die 4350 krijgt het spel amper opgestart.

Als je je cpu gaat vervangen, houdt er rekening mee dat je dan je mobo mogelijk ook moet gaan vervangen (een G41 die je nu hebt is een stuk trager dan bijv een P45), en je voeding moet het ook aankunnen natuurlijk.
maar kunnen die 2 kaarten allebei in mijn pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 21:59:
[...]

maar kunnen die 2 kaarten allebei in mijn pc?
Ligt aan je moederbord. Ik heb eerder gevraagd naar specs, als je die niet geeft kunnen wij er natuurlijk niet veel over zeggen. Daarbij, je moet ook letten op je voeding, of die het wel gaat trekken.

Dus, post specs, dan kunnen we je misschien verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 22:01:
[...]

Ligt aan je moederbord. Ik heb eerder gevraagd naar specs, als je die niet geeft kunnen wij er natuurlijk niet veel over zeggen. Daarbij, je moet ook letten op je voeding, of die het wel gaat trekken.

Dus, post specs, dan kunnen we je misschien verder helpen.
ik vraag wel morgen aan me kennis die maakt onze pc. hij weet vast wel welke erin moet. dan koop ik volgende week maar nieuwe videokaart en nog een extra reepje ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 22:06:
[...]

ik vraag wel morgen aan me kennis die maakt onze pc. hij weet vast wel welke erin moet. dan koop ik volgende week maar nieuwe videokaart en nog een extra reepje ram
Dat zal zeker helpen maar verwacht er niet teveel van. Ik krijg het met GTA 4 voor elkaar om 4 core's van een Q6600 @ 3.5GHz op bijna 100% te krijgen. GTA 4 leunt niet alleen erg op de videokaart maar ook heel erg op de CPU. Met je huidige CPU zonder overklok zal een nieuwe videokaart en wat extra RAM voor GTA 4 niet veel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Dat ligt eraan wat je te besteden hebt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Woozy schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 22:30:
[...]

Dat ligt eraan wat je te besteden hebt. O-)
ik kan nog wel 200 euro aan videokaart missen. ik hier nog wel een procossor die ik laatst heb gekregen intel 6300 sl9l(of t ik kan het niet goed lezen) hij heeft het goed bewaard kan ik zien hij zij dat speciaal stof er eerst heeft op gedaan witte spul en dan heeft hij het in doosje daan met kleine matje ik weet niet of het een betere is dan deze die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
psychoclown schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 21:51:
Ik heb je screenshot als link neergezet gezien deze niet voldeed aan de gestelde voorwaarden (te groot, geen thumbnail) maar ik bemerk ook zeer weinig inzet. Doe zelf onderzoek naar wat er mis kan zijn en deel je bevindingen. We zijn geen helpdesk, wel zijn we bereid te helpen met problemen maar je laatste vraag is dus de verkeerde insteek. Kijk ook eens rond op tweakers, de BBG topics zijn een goed begin om door te nemen :)
ik heb thumbnail gedaan maar dan krijg ik imageshack popup erin staan. wel voormaat mag ik dan erop posten 800 x 600 is dat wel goed of nog kleiner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 12:50:
ik hier nog wel een procossor die ik laatst heb gekregen intel 6300 sl9l(of t ik kan het niet goed lezen) hij heeft het goed bewaard kan ik zien hij zij dat speciaal stof er eerst heeft op gedaan witte spul en dan heeft hij het in doosje daan met kleine matje ik weet niet of het een betere is dan deze die ik heb.
Ehh, wat bedoel je? Hier is echt geen touw aan vast te knopen.
Een E6300 is niet geweldig, daar zul je het ook niet geweldig op kunnen draaien. En je moet niet alleen rekening houden met het upgraden van je videokaart, je voeding moet je waarschijnlijk ook vervangen en als je het echt goed wil doen dan vervang je het G41 bordje ook.
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 12:56:
[...]

ik heb thumbnail gedaan maar dan krijg ik imageshack popup erin staan. wel voormaat mag ik dan erop posten 800 x 600 is dat wel goed of nog kleiner?
Post specs gewoon als tekst, dan hebben we ook geen last van ranzige imagehosts als imageshack (er is een reden dat je die popupwarning krijgt).

[ Voor 21% gewijzigd door TERW_DAN op 25-07-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Zo te zien heb je je instelling niet verbeterd en is de inzet nog steeds 0,0.
Je hebt al aardig wat tips gehad dus ga daar eerst mee aan de slag, dit topic gaat in ieder geval op slot.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.