Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

branding aanbrengen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik ben een beetje aan het knutselen, en zou op mijn "eindproduct" graag wat tekst aanbrengen. Een simpele sticker is helaas geen optie, het moet bijv. lastig/niet te verwijderen zijn.
Nu zie je vaak op ICT-producten dat logo's ed er vaak op "gedrukt" worden (zie bijvoorbeeld voor op optische drives). Mijn vraag is: hoe wordt dit gedaan en kan ik eenvoudig zoiets doen zonder wisselende resultaten af te leveren?

Edit en reactie op dion_b: Uiteraard heb ik zelf al wat onderzoek gedaan. Het enige dat ik kan vinden en wat in de buurt komt is het klassieke zeefdrukken. Zelf met kwastje en penceeltje aan de slag gaan gaat niet omdat de resultaten dan onmogelijk consistent kunnen zijn. Heeft een van jullie een idee hoe dit in de industrie wordt gedaan op elektronica?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2010 18:47 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Misschien nuttig om even te melden waar je zelf al gekeken hebt (zoektermen!) en wat je al gevonden hebt (links!), en wat dan exact onduidelijk is.

Zoals je deze vraag nu stelt lijkt het erop dat je zelf totaal geen moeite gedaan hebt, en dat is niet de bedoeling hier :o

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2011 14:57 ]

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-11 20:08

SA007

Moderator Tweaking
Op grote schaal wordt alles gedaan dmv zeefdrukken.

Is het anders misschien een optie om een inverse sticker te laten maken (het deel dat je bedrukt hebt dus open op de sticker)
Deze sticker plak je op je project, plak de rest buiten de sticker af en dan spuiten met verf.
Daarna de sticker eraf en alleen je verf zit er nog.