UPC droomdeals upgrade >> XL

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:18
offtopic:
niet zeker of dit nieuw-topic waardig is.... ????

Ik kreeg vandaag (net als een heleboel UPC klanten verwacht ik) een foldertje in de bus waarbij je je tv pakket kunt upgraden naar royaal voor 5 euro, onbeperkt bellen voor 8 geloof ik, of 60Mb Inet voor 10 extra.

Op zich is dit helemaal geen verkeerde aanbieding natuurlijk, maar als ik upgrade naar royaal, kun je dan nog je HD en DVR behouden?
En, begrijp ik goed dat je maar voor één XL upgrade mag kiezen?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddyKopy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 09:57
Ik zou nu helemaal niets doen als ik jou was, er is een kabel oorlog op komst en upc wil je weer een kontract voor een jaar aansmeren.
De opta heeft de kabel opengesteld voor derde zoals t-mobile en ik denk in de toekeomst kpn.
Dus die maatschapijen gaan ook aanbiedingen doen op de kabel!

http://www.nu.nl/economie...wordt-stuk-goedkoper.html

Succsess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
nou ja, ik heb het pas 3 maanden, dus 9 maanden moet ik toch nog. die 3 extra maanden is dan ook nog wel overheen te komen. En daarbij, je kunt altijd wel wachten op een betere aanbieding.
Die 5 euro voor royaal ben ik nu kwijt aan een baby betaalzender, en die zit weer in dat andere pakket, dus dat is nog te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
EddyKopy schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:47:
Ik zou nu helemaal niets doen als ik jou was, er is een kabel oorlog op komst en upc wil je weer een kontract voor een jaar aansmeren.
De opta heeft de kabel opengesteld voor derde zoals t-mobile en ik denk in de toekeomst kpn.
Dus die maatschapijen gaan ook aanbiedingen doen op de kabel!

http://www.nu.nl/economie...wordt-stuk-goedkoper.html

Succsess
alleen analoog he, duurt nog tijden voordat er digitale concurrentie komt. Waarom dacht je dat upc zo aan het pushen is met digitale tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
Nou ik ben netjes teruggebeld door UPC :)
de opties besproken en meteen overgezet (TV Royaal + 4 euro), met als voorwaarde dat je nu weer voor een jaar vastlegt.
geen punt.

Geen idee hoe het kwam, maar ik ben een stuk goedkoper uit dan eerst, terwijl ik een uitgebreider pakket heb :?
nog even afwachten hoe dat uitpakt dus.
binnen een dag of 3 was het rond zei hij :)

edit:
was met 2 uurtjes voor elkaar
incl SMS ter bevestiging

[ Voor 8% gewijzigd door paQ op 26-07-2010 14:46 ]