Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Xjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-04 10:23
Ik heb nu een JTAGICE MKII. Dit is een uitgebreid ding met daarom dus ook een hogere prijs als dat je betaald voor een simpele programmer. Ik ben nu dus op zoek naar een simpele JTAG programmer die niet al te veel kost.

Met de programmer wil ik de AT90CAN128 en ATMEGA644P zo en zo kunnen programmeren.

Ik ben eigenlijk op zoek naar iets als deze:

http://cgi.ebay.nl/Mini-U...3a5d2df847#ht_2915wt_1137

Die komt alleen uit Hong Kong en dat duurt me te lang, wil hem maandag / dinsdag hebben. Dus wie kan mij vertellen waar ze zo iets verkopen voor max een eurootje of 60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafarion
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-10 09:01
Is de AVR dragon dan wat.
http://nl.farnell.com/atm...dp/1455088?Ntt=AVR+dragon

Deze is 46 euro excl. BTW.
Kan JTAG en ISP programmeren. En volgens mij ook de IC's die jij wil programmeren.
Ik weet ook niet of je het bij Farnell kan kopen, maar daar is voor 18:00 besteld volgende dag in huis hun motto.

"The two most common elements in the universe are hydrogen and stupidity."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:39

Cassettebandje

SA-C90 TDK

De AVR dragon kan wat je wilt. Te bestellen bij farnell (46 Euro ex) of RS components (44 euro ex btw). Bij beide is het op de ene werkdag besteld, op de volgende in huis. Als je nu bestelt heb je hem dus dinsdag; als je een bedrijf hebt/bent tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Bij farnell kun je ook als particulier bestellen ;)

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De minder charmante manier: google eens op ponyprog. Een software tool om een parallele port in een programmer om te toveren.

Je zou ook met een stukkie software plus een FTDI 245 chip een programmer kunnen maken.

Derde optie: koop een Texas Instruments LaunchPad, zit een (ik vrees alleen SBW, geen full-fledged JTAG) programmer ingebouwd, kost $4,30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Xjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-04 10:23
Bedankt voor de reacties. De laatste post zou misschien wel wat zijn maar we zijn al klant van RS + Farnell en een bedrijf dus het mag wel iets kosten. We hebben eigenlijk ook 2x de JTAGICE MKII. De ene was vrijdag naar mijn idee ineens kapot en de ander ligt bij een collega thuis die net 6 weken richting India is. Dus moet tot dat die terug is gewoon snel een simpele programmer hebben.

Kon alleen als ik op Farnell zocht op AVR en JTAG de dure ICE vinden. Maar nu meteen deze besteld.
Pagina: 1