2x XFX HD 4870 512mb in crossfire problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 13:58
Hallo tweakers!

Een jaar geleden heb ik een systeem in elkaar gezet met o.a. 2 XFX HD 4870's met 512mb geheugen in crossfire opstelling. Eigenlijk al vanaf het begin problemen mee gehad maar ik merkte geen problemen in games (wellicht omdat ze toen nog te licht waren om iets van deze problemen te merken in de spellen). Echter merkte ik toen al dat de crossfire lastig aan de praat te krijgen was maar uiteindelijk werkte het. Wel bleef de windows 7 index score verrassend middelmatig scoren en merkte ik niet echt verschil tussen crossfire aan of uit. Maar nu beginnen de problemen echt naar boven te komen. Games draaien minder FPS in crossfire mode en haperen zelfs hevig op random momenten maar ook op drukke momenten dat je het zou verwachten. Kompleet bevriezen gebeurt er op momenten dat het hectisch wordt op het beeld. Crysis werkt voor geen meter en Call of Duty Modern Warfare 2 valt niet fatsoenlijk meer te spelen. Zelfs World of Warcraft Wrath of the Lich King doet moeilijk op extreem hectische momenten.

Herinstalleren van de drivers bleek niks op te leveren. Installeren zonder de vorige weg te halen niet, uninstallen en dan installeren ook niet, uninstallen dan driversweeper laten opruimen en dan pas weer installeren deed het ook niet laten weggaan.

Nu heb ik gister eindelijk toch maar eens de kaarten individueel getest (kon dat niet eerder doen, geen tijd voor). Kaart 1 in zijn eentje draaide op PCIe slot 1 alles feilloos, Kaart 2 in zijn eentje draaide op PCIe slot 1 alles feilloos. Kaart 1 in pcie1 en kaart 2 in pcie2 maar zonder crossfire brug, gebruikte nu kaart 2 en alles werkte feilloos. Ik sluit 1(!!) crossfire brug aan en de boel begint alweer te haperen met crossfire enabled en in mw2 is met de thermal scope niks meer te beginnen (in tegenstelling tot de kaarten los dus). Zelfs het menu in modern warfare 2 heeft er totaal geen zin meer in. Een tweede crossfire brug ertussen was de volgende stap, mischien mistte de opstelling bandbreedte doordat er 1 brug was maar het tegendeel was snel bewezen, er kwam geen vooruitgang in en ik ben van mening dat er volgens mij zelfs performance ingeleverd werd met de 2de brug.

Waar dit dus op neer komt is dat ik gewoon een OVERDUIDELIJK betere performance uit mijn pc haal met een enkele hd4870 en spellen die eerst niet speelbaar waren nu wel speelbaar zijn zelfs met verhoogde settings t.o.v. crossfire hd4870 dat had. Dit is vreemd.

Ik gebruik de nieuwste catalyst drivers en heb settings zo staan dat application settings aangehouden dienen te worden.
Wat mij in overdrive opvalt is dat in crossfire mode, ik op beide kaarten de gpu clock en mem clock heel laag zie staan. Start je vervolgens een spel op en check je het nog een keer zie je dat bij kaart 1 de gpu clock en mem clock vol open zijn gaan staan (dus deze kaart is duidelijk geactiveerd) maar kaart 2 blijft op dieptepunt.

Ik heb nu sinds gisteren dus 1 van de gpu's weer in de doos liggen en de andere in mijn pc. Doodzonde en het voelt alsof er iets gewoon niet klopt. De kaarten zijn individueel helemaal in orde en crossfire zou mijn performance van de pc duidelijk moeten versterken!

De specs van mijn pc zijn:

Windows 7 Professional 64bit, ATI Catalyst 10.6
2x XFX HD 4870 512mb in crossfire (althans zo hoort het te zitten, het is er nu 1 om duidelijke redenen).
1x AMD PhenomII X4 940 Black Edition
1x Scythe Mugen 2 cpu koeler
2x 2gb DDR2-800 werkgeheugen
1x GiGaByte MA790X-UD4P moderbord
1x Coolermaster RealPower M620
1x Antec Ninehundred-Two kast
1x DVD Brander
1x Western Digital Caviar Black HDD 640gb 7200RPM

ps. Ik laat regelmatig om welbekende redenen de pc nog wel eens snachts aan staan (downloads, virusscanner of wat dan ook dat ik voor de nacht geplanned had staan) en dan zie ik toch best vaak de volgende ochtend mijn pc in windows staan met de melding dat hij hersteld heeft van een onverwachte system shutdown :O

Iemand mischien advies voor mij?
Bij Voorbaat Dank,
DataBass!!

Edit:
Typo in Catalyst driver nummer
Toevoeging extra symptonen die ik was vergeten te melden (staat bij de ps. onderaan bericht).

[ Voor 5% gewijzigd door DataBass op 24-07-2010 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Ik zie:
ATI Catalyst 9.6
We zijn ondertussen al @ 10.6...

Schone windows install al eens gedaan? + Hoeveel bridges moet je aansluiten? 1'ntje.

In CCC heb je ook Crossfire geselecteerd? & in-game ook Multi-core rendering?

[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 24-07-2010 12:57 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-08 10:34
D4NG3R NL schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 12:51:
Ik zie: ATI Catalyst 9.6
Schone windows install al eens gedaan? + Hoeveel bridges moet je aansluiten?
Idd. Allicht een typefout.
Maar euh... ik zou eens wat meer verschillende versies proberen. Ik draai HD5770 CFX en heb het ook al gehad met bepaalde versies dat CFX gewoon niet goed wil lopen. Ik zelf draai versie 10.5.

1 bridge moet volstaan. 2de bridge is enkel nodig voor meer dan 2 kaarten in CFX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
Ik zie:
ATI Catalyst 9.6

Schone windows install al eens gedaan? + Hoeveel bridges moet je aansluiten?
Ik bedoelde uiteraard 10.6 ;) Bedankt voor opmerken :P
Ik heb inderdaad al een schonde windows install gedaan, had er ook al problemen mee vanaf het begin van het nieuwe systeem dus dat zijn inmiddels 2 schone windows installs waar het niet optimaal op werkte. Zou ook vreemd zijn als dit het was want een enkele hd4870 doet het prima, beter zelfs als wanneer ze er allebij in zitten op crossfire.
Ik heb er 2 bridges bij gekregen en er is ruimte voor 2 dus ik ging ervan uit dat er 2 op moeten. Heb het met 1 geprobeerd en met 2 maar beide werkte het belabberd.

@JoWannes:
Ik heb er al een jaar last van dus dat zijn inmiddels zeker 11 verschillende catalyst versies die het allemaal niet goed deden. 10.5 gaf de minste problemen maar het was nog steeds extreem ver onder de maat van wat ik nu uit 1 hd4870 krijg. Crysis deed het toen namelijk niet en nu op 1 wel.

[ Voor 15% gewijzigd door DataBass op 24-07-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09
zou kunnen dat 1 van de kaarten niet helemaal lekker is.
ik zou er 1 insteken, benchmarken en stressen als die er goed uit komt
de volgende als die er ook goed uit komt.....

zou ik maar eens na je voeding gaan kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Al eens met een andere voeding geprobeert?
De RealPower serie staat nou niet echt bekend als goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
jterpstra schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 13:00:
zou kunnen dat 1 van de kaarten niet helemaal lekker is.
ik zou er 1 insteken, benchmarken en stressen als die er goed uit komt
de volgende als die er ook goed uit komt.....

zou ik maar eens na je voeding gaan kijken :P
Ik heb ze zoals in mijn openings post staat allebij een keer los in de pc gehad en er toen een uur op gegamed. Ze doen het los van elkaar feilloos.

@Dang3r NL: Ik heb geen andere voeding :( maar het gaat om 620Watt's voeding, dat zou hij toch makkelijk moeten trekken?

[ Voor 11% gewijzigd door DataBass op 24-07-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
Ik zie:
ATI Catalyst 9.6

Schone windows install al eens gedaan? + Hoeveel bridges moet je aansluiten? 1'ntje.

In CCC heb je ook Crossfire geselecteerd? & in-game ook Multi-core rendering?
In modern warfare 2 en in WoW kan ik daar geen optie voor vinden, eigenlijk in geen een van mijn games ...
Wel heb ik in CCC Crossfire enabled staan natuurlijk ;)

Maar de Coolermaster voedingen zijn toch gewoon goede voedingen? Kijk, ik wil best geloven dat er iets met mijn voeding is. Als er iets mis mee is dan is dat gewoon zo :P Maar om nou heel coolermaster af te schrijven ? Ik hoorde er juist goede verhalen van :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Foutje de RealPower serie was juist wel de fatsoenlijke :x.

Omdat een voeding voldoende wattage kan leveren, kan de geleverde stroom nogsteeds niet goed zijn.. als hij bijv constant 10v op de 12v lijn geeft ga je instabiliteit krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:47
D4NG3R NL schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:17:
Foutje de RealPower serie was juist wel de fatsoenlijke :x.

Omdat een voeding voldoende wattage kan leveren, kan de geleverde stroom nogsteeds niet goed zijn.. als hij bijv constant 10v op de 12v lijn geeft ga je instabiliteit krijgen.
De RealPower serie gaat inderdaad nog wel, ik denk dat je aan de eXtremePower serie dacht? ;)

Hoe warm worden de kaarten eigenlijk? het kan zijn dat ze te warm worden als ze naast elkaar zitten te werken en daarom terugklokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
@D4ng3r NL: Ah vandaar ;) Hmmm ik zou het eigenlijk niet weten of ze genoeg stroom krijgen, hoe zie ik dat?

@Redblader: ze worden onder load 89 graden celcius ofzo naast elkaar maar ik hoor de fans niet harder gaan werken en ccc laat ze ook niet harder draaien op 89 graden dus het zal wel goed zijn ? :P (ik heb het dan over fanspeeds onder de 30%, nooit eroverheen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

89c is nog goed (eigenlijk wat aan de hoge kant, normaal heb je liever 80 - 85) maar voor CF is het niet dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
D4NG3R NL schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 19:46:
89c is nog goed (eigenlijk wat aan de hoge kant, normaal heb je liever 80 - 85) maar voor CF is het niet dodelijk.
Maar dat zal het dan dus niet zijn toch? CCC zet toch gewoon de koelers hoger als het te heet wordt ? :$ Er stond namelijk bij kaart 1 in een dergelijk geval fanspeed 28% en bij kaart 2 fanspeed 17% terwijl ze allebij boven de 83 graden zaten (kaart 1 hoger dan kaart 2 maar dat lijkt me logisch gezien kaart 2 zijn clockspeeds laag schijnen te blijven ...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Zet beide fans eens op 60% en stresstest met Furmark Xtreme burning. Eens kijken of de kaart onder lagere temps ook terug klokt.. want dan weet je wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
Ik ben niet echt bekend met furmark? Dacht eerst dat het om een typo ging van futuremark maar toen ik ging googlen zag ik furmark xD CCC heeft nu ingesteld staan dat de 2 GPU's automatisch hun fanspeed aanpassen, waarom zou ik dit op 60% vast moeten zetten, is dit niet gevaarlijk? Ik weet ook niet echt wat ik straks moet zien of voor op moet passen ofzo met die furmark test. (overigens zie ik ook allemaal installs van furmark maar nergens zie ik windows 7 staan? is dat wel ondersteund of heb ik de goede link gewoon nog niet gevonden :P)

edit: ik vind nu ook allemaal plaatjes van gpu's die zijn beschadigd door furmark ...

[ Voor 7% gewijzigd door DataBass op 24-07-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

http://www.ozone3d.net/benchmarks/fur/#download

;)

Als je GPU beschadigt raakt door Furmark is er iets zeer mis met je koeling.. op stock (zonder OC's) werd mijn HD5770 ~82c. Hij kan makkelijk tot 95c doordraven :)

Alles wat het doet is je Videokaart 100% belasten (zowel het GPU als het VRAM wat erop zit) dit zou eventueel ook gewoon tijdens een spel kunnen gebeuren dus Furmark zelf doet niks vreemds.

Jij bedoelt dit? http://www.geeks3d.com/20...5-vrm-damaged-by-furmark/
Dat komt omdat zijn Mosfets niet werden gekoelt xD, dat was zijn eigen fout. Als jij nog nooit de koeler van je kaart af hebt gehaald & niet hebt ge OC'd kan er in principe niks mis gaan met je kaart(en). Als er wel iets mis gaat heb je gewoon garantie & weet je dat er dus echt iets "fout" was met je kaart(en)!

[ Voor 33% gewijzigd door D4NG3R op 24-07-2010 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
Op die link staat in de downloadlink van het programma windows xp / vista 32bit maar ik zit op windows 7 64bit... Lijkt mij een probleem toch?

Maar die test doet dus je gpu en vram 100% belasten en dan? Kijken hoe lang het duurt voor hij bepaalde temperatuur bereikt ofzo ? Kijk mijn kaarten werden namelijk met fans op automatisch al 89graden in modern warfare 2 en dan stond er 1 van de 2 gewoon duidelijk te idlen dus ik vind het nog een beetje een eng idee dit. Snap niet helemaal wat het programma wilt bereiken om tot een score te komen ;)

edit: lol je pastte je post aan terwijl ik reageerde ;) ja die bedoelde ik idd, maar kan het wel op windows 7 64bit. vooral het feit dat ik op 64bit zit doet mij aarzelen.

inmiddels die test gedaan van furmark, hij crasht steeds, zo nu en dan is het de display driver die eerst neergaat maar over het algemeen is het furmark zelf die niet overeind blijft staan ... Wel zie ik dat GPU clock op 200 en memory clock op 500 blijft staan in die test, knap waardeloos want dat zijn de idle waardes volgens mij van mijn kaart. Toen ik in overdrive de waardes forceerde naar 750 clock en 900 memory (wat volgens mij toch de active waardes zijn van de kaarten) crasht de video driver of furmark zelf tijdens de test... Kortom hij doet het niet. Ook als ik in catalyst deze waardes "test" dan zegt hij failed.

[ Voor 43% gewijzigd door DataBass op 24-07-2010 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:56
Staat Catalyst AI aan? (Standard of Advanced). Zonder dit werkt Crossfire niet helemaal lekker namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
Ja, staat aan dank je ;)

Ik heb inmiddels in catalyst de fanspeeds op 60% vastgezet terwijl ik in overdrive ook de clockspeed op 500 forceerde en de memory speed op 750 ....
Nu pakt hij het wél! Catalyst zegt na het testen van deze custom settings "passed" en in furmark loopt de boel niet meer compleet vast. Door de fanspeed op 60% te houden komt hij de test door op max 53 graden. Xtreme burning lijkt niks te doen, hij wordt niet heter en het kost me geen fps. Zag ergens op internet al staan dat dit de enige functie in furmark is die het op 64bit niet doet dus dat zal wel kloppen dan zo te zien... Doordat ik in catalyst overdrive de clockspeeds op 500 en 750 heb geforceerd neemt hij deze settings nu ook over in furmark (voorheen met overdrive "uit" bleef dat op 200/500 hangen en dat gaf mij een useless score van 230 frames in de benchmark op 1.8 settings) en dit levert me nu met een 1.8 scoresetting een score op van 2700 en in 1.7 setting een score van 4000!! Ik zou zeggen, dat is een verdomd groot verschil.
Vervolgens ook een keer gedaan met custom fan control uit, nu komt de temp bij de 80 graden en hoor ik hem niet extra aanschieten voor extra koeling ofzo (?) maar de score blijft hetzelfde als de test ervoor, op 1.8 2700 points...

Wat ik nu begin te denken bij furmark benchmarking ... Als ik furmark niet gebruik test dit programma waardeloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

FurMark 1.8 Vista x32 doen gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
D4NG3R NL schreef op zondag 25 juli 2010 @ 00:10:
FurMark 1.8 Vista x32 doen gewoon.
Mee bezig ;) het is overigens inmiddels 1.8.2 zie ik ;)

Ik vond het vreemd dat hij de auto settings niet accepteerde in overdrive manual settings (gewoon 750/900 stock dus eigenlijk) dus deed een reinstall van mijn moederbord driver gevolgd met reinstall van catalyst 10.6 en daarna ook nog een reinstall van catalyst profiles.
Nu pakt hij wél 750/900 (weet niet waarom eerder niet, zal wel iets fout gegaan zijn ofzo :P) in overdrive manual dus nu kan ik in furmark mooi testen op de stock load settings 750/900 mhz settings.
Nog altijd zie ik nul impact komen van xtreme burning, geen fps loss en ook geen increase op temp.
Maar goed de rest van de settings:

1.8 score mode
benchmarking mode
fullscreen 1920x1080
msaa 0x
60000ms test length

Test 1 (met custom fan speeds 60%)
Score 3788, max temp: 55graden

Test 2 (Auto fan speeds)
Score 3792, max temp: 81 graden

Wat zegt jou dit? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Dat je fans het gewoon goed doen (en de temps dus goed kunnen regelen).

Heb je wel extreme burning mode gedaan?

En dan niet benchen, maar Stability testing.

[ Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 25-07-2010 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
D4NG3R NL schreef op zondag 25 juli 2010 @ 00:29:
Dat je fans het gewoon goed doen (en de temps dus goed kunnen regelen).

Heb je wel extreme burning mode gedaan?

En dan niet benchen, maar Stability testing.
Ik deed extreme burning mode in benchmarking, is dit de reden dat ik geen verschil merkte met extreme burning aan/uit ? :P
Ik zal et nu eens doen op stability testing dan :)

Overigens inmiddels met de overdrive settings 750/900 COD MW2 proberen te spelen ... valt telkens precies na dezelfde hoeveelheid tijd uit met een bluescreen ... (2x geprobeerd...) met overdrive uit deed hij het gewoon (vreemd want overdrive heb ik op stocksettings ingesteld, wel merk ik dat met overdrive uit eigenlijk maar 1 kaart iets doet de tweede zegt activity 0, dit is als ik overdrive forceer natuurlijk niet zo)... Fan speeds stonden op automatisch tijdens het spelen met CoD MW2...

Ik ga nu stability xtreme burning testen ;)

[ Voor 60% gewijzigd door DataBass op 25-07-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
Okay hier ben ik weer, met de testresultaten.
Eigenlijk komen hier dezelfde resultaten uit als met cod mw2 ...

Settings:
Xtreme Burn mode
Stability Test
GPU Temp Log
MSAA 0x
1920x1080 fullscreen

Test 1: Custom Fan Settings: 50% fanspeed
Ik vond het na 55 minuten wel genoeg geweest en anuleerde de test, max temp 54graden, avg temp 52graden

Test 2: Auto Fan
na 3 minuten blue screen

Test 3: Auto Fan
na 3 minuten blue screen

Test 4: Custom Fan Settings: 35% fanspeed
Ik vond het nu na 35 minuten goed geweest en anuleerde de test, max temp 79graden, avg temp 77graden.

Wat ik nu denk is dat het automatisch onder controle houden van de temperatuur belabberd is met overdrive aan? (overdrive moest aan anders test furmark mijn kaarten op VEEL TE LAGE clocks van 200/500...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Test beide kaarten eens apart met Furmark voor ~10 mins (1x met & 1x zonder custom fan speeds). En kijk of het ook gebeurt wanneer de kaarten los van elkaar functioneren.. Mogenlijk komt hier uit dat 1 van de twee kaarten gewoon brak is & met RMA teruggestuurd kan worden (Teminste, je systeem is een jaar oud zeg je. Elektronica in NL heeft altijd 2 jaar garantie dus ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
Okay ik ben klaar met de individuele tests...

Settings:
Xtreme Burn mode
Stability Test
GPU Temp Log
MSAA 0x
1920x1080 fullscreen

Test 1: Kaart 2, custom fan speed 40%
Furmark crasht in 32 seconde, artefacten gedetecteerd

Test 2: Kaart 2, Custom fan speed 40%
Furmark crasht in 28 seconde, artefacten gedetecteerd

Test 3: Kaart 2, autofan
Furmark crasht in 30 seconde, artefacten ernstig

Test 4: Kaart 1, custom fan speed 40%
10 minuten test doorstaan zonder problemen of artefacten, max temp 54graden.

Test 5: Kaart 1, autofan
Furmark crasht in 7min 20seconde, max temp 81graden.

Test 6: Kaart 2, custom fan speed 40%
furmark crasht in 55seconde, max temp 54graden, veel artefacten

Test 7: Kaart 2, custom fan speed 80%
furmark crasht in 1min 50sec, artefacten gezien, max temp 47 graden

Test 8: Kaart 2, auto fan
furmark crasht in 42 seconde, max temp 53graden, veel artefacten

Ik weet niet of het de bedoeling is dat die kaart zowieso door de test heen komt op autofan want zelfs de beste van de 2 kaarten haalde het op auto fan niet om 10 minuten erdoorheen te komen...
Wel is er een duidelijk verschil in de 2 kaarten ...

Kaart 1 komt de 10min. test er op custom fan 40% gewoon doorheen en houdt het op autofan ook nog 7minuten vol ...
Kaart 2 komt er op geen enkele manier goed doorheen zelfs niet op 80% fanspeed...
Kaart 2 heeft ook duidelijk artefacten zeeeer regelmatig door die donzige donut heen terwijl kaart 1 dit niet had ... Hoogstes een zwart puntje hier en daar maar kaart 2 had echt serieuze artefacten ...
Wat ik niet kreeg is die blue screens toen ik ze tegelijk op auto fan testte, ik heb geen enkele blue screen gehad in al deze tests, dat gebeurde alleen op crossfire autofan ... Enkel furmark zelf die crashte...

Wat denk jij dat er nu is?
Kaart 2 RMA ? of mankeren ze allebij iets gezien ze er allebij op auto fan niet doorheen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Je 2e kaart is dus gewoon brak, RMA sturen.

Als deze terug komt & het gaat allemaal nog steeds slecht zou ik de 1e kaart ook terug sturen..

Voor nu stuur Kaart 2 terug (+ Eventuele bewijzen als screenshots of een foto).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
Inmiddels contact opgenomen met Azerty maar de technische dienst was niet bereikbaar dus heb nu gemailed, and now we wait ;)
In ieder geval alvast reuze bedankt met je hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataBass
Technische dienst van Azerty heeft de kaart ook defect bevonden en naar XFX gestuurd :O Again, now we wait (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik kijk er niet raar van op! Ik hoop dat de problemen opgelost zijn wanneer je (nieuwe) kaart terug keert :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djdani
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 11:57
Hey Databass,

Als ik je forum tops bekijk ( de vorige ) lijkt het me verstandig dat je een tweakert in de buurt zoekt die je kaarten in een ander systeem test.

De problemen blijven komen nl
Pagina: 1