Toon posts:

ombouwservice-webshop

Pagina: 1
Acties:
  • 569 views

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

ik ben van plan een omgebouwde Wii te bestellen bij
ombouwservice-webshop
heeft iemand ervaring met deze webshop?
En weet iemand wat te vertellen over de service en de levertijd?

THNX!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:54
Ik vind het vrij duur aangezien je de Wii zelf software matig kunt aanpassen en dat kost je helemaal niets

[ Voor 4% gewijzigd door Kalua op 24-07-2010 11:40 ]

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 23:06
Dit lijkt verdacht veel op spam. Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

[ Voor 58% gewijzigd door eX0duS op 24-07-2010 11:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Spam?
Ik prijs hem niet aan, ik vraag juist een ongezouten mening van iemand die er daadwerkelijk iets heeft besteld.

En klopt, der prijs is hoger dan wanneer je hem softmod, maar is niet hoger dan bij vergelijkbare webshops.
Ik vraag me, afgezien van de prijs, gewoon af of de webshop betrouwbaar is.

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 23:06
Zover ik weet is het niet de bedoeling te discussieren over minder legale producten/aanbiedingen...

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:17

D4NG3R

kiwi

:)

Dit is tegenwoordig verboden waar om te verkopen in NL. Dus ik meld dit topic.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

In feite vraag je hier om een shopreview en daarvoor is het Shopping Forum niet bedoeld. Daarnaast staat het volgende in het algemeen beleid:
Modificeren of chippen van gameconsoles

Het modificeren of chippen van Gameconsoles (Xbox, Playstation ed.) om onder andere gedownloade of gekopieerde spellen te spelen zijn zaken waarvoor je op GoT niet terecht kunt. Ook zogeheten flashkaartjes voor bijvoorbeeld de Nintendo DS zijn niet bespreekbaar. Bij het installeren van Linux op je console kun je wel om hulp vragen, mits je de normale procedure volgt.
Discussie over de kwaliteit en ervaring met een shop wordt hierin niet genoemd, maar het staat wel in relatie tot het modden van een console. Reden te meer om hier een slot aan te hangen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.