Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

protocol.ds

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren voor het eerst win7 geïnstalleerd op een schone schijf en krijg nu bij het installeren van mijn fax-software (FaxMachine van Nico Cuppen en legaal) de melding "Protocol.DS" en "Hardware.ini Open error Please reinstall again." Dit heb ik steeds geprobeerd maar geen succes.

Onder XP draait het feilloos.
wie weet raad? :'(

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Is die app wel compatible met Windows Vista en 7?
Aangezien je gebruikelijk met XP stiekem met administrative rechten werkt - een .ini die in %programfiles% staat is normaal gesproken read-only dus een app in Vista/7 die daar z'n INI neerhengst gaat voor problemen zorgen.

Tenzij je er een Application Compatibility Shim voor maakt, of botweg UAC bij wijze van test een keer uitzet.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
alt-92 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:10:
of botweg UAC bij wijze van test een keer uitzet.
Of het een keer met rechtsklik->run as administrator te starten. Moeilijk doen als 't makkelijk kan :P

Gebruik je wel een recente versie? Want ik zie hier staan:
Requirements:

* A Windows NT/2000/XP/Vista/7 system, either 32 or 64 bit.
Verder zou ik hier eens kijken; lijkt me handiger dan op GoT naar support vragen voor een obscuur stukje software.

[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 24-07-2010 14:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

RobIII schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:15:
[...]
Of het een keer met rechtsklik->run as administrator te starten. Moeilijk doen als 't makkelijk kan :P
Kan ook, maar nu weet de topicstarter in ieder geval meer over de oorzaak ;)
Gebruik je wel een recente versie? Want ik zie hier staan:
Verder zou ik hier eens kijken; lijkt me handiger dan op GoT naar support vragen voor een obscuur stukje software.
I'm with stupid :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device