Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
De meeste van jullie zullen de applicaties Fring, Webcamera Plus, VZOmobile en Skype (duh) wel kennen. Deze applicaties ondersteunen video calling, maar dit kan alleen via een internetverbinding.

Ik ben op zoek naar een applicatie die de videostream lokaal via alleen het adhoc wifi netwerken kan verzenden en ontvangen.

Via Google al wat geprobeerd te vinden, maar het is moeilijk om de juiste trefwoorden te gebruiken, waardoor ik mijn oplossing vind. Daarnaast vraag ik mij of hij nu wel daadwerkelijk bestaat?

[ Voor 21% gewijzigd door Falcon op 24-07-2010 09:26 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Oops, is voor Windows Mobile.

[ Voor 83% gewijzigd door jelmervos op 24-07-2010 09:32 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Iemand een idee?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11 15:52
Falcon schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 09:24:
De meeste van jullie zullen de applicaties Fring, Webcamera Plus, VZOmobile en Skype (duh) wel kennen. Deze applicaties ondersteunen video calling, maar dit kan alleen via een internetverbinding.

Ik ben op zoek naar een applicatie die de videostream lokaal via alleen het adhoc wifi netwerken kan verzenden en ontvangen.

Via Google al wat geprobeerd te vinden, maar het is moeilijk om de juiste trefwoorden te gebruiken, waardoor ik mijn oplossing vind. Daarnaast vraag ik mij of hij nu wel daadwerkelijk bestaat?
je vraag is erg onduidelijk.... wat is "de videosstream"? waarom adhoc netwerken, wat wil je zenden en ontvangen?

Als ik tussen de regels door lees denk ik dat je camera beeld van je telefoon wilt pushen naar een ander apparaat.
punt is dan dat het andere apparaat het ook moet snappen. http://qik.com/ daar kan je software vinden waarmee je de beelden van je telefoon naar een open of gesloten pagina stuurt. Je kan ze dan dus met een pc weer bekijken.

Strava