Toon posts:

Laptop aanschaf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers.

Ik wou graag een laptop bestellen waar nog redelijk World of Warcraft en Call of Duty 4 op tespelen valt.
Mijn bugget is rond de 700/800 euro.
Het liefst word het een i3 of een i5 laptop maarja dan zit je ook weer met het bugget.
En zitten er niet al te redelijke videokaarten in.

Met vriendelijke groeten Own4live

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-12 21:07

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als je TS (topic start) niet wat meer aanpast zie ik een slotje hangen. Dingen die "wij" nog meer willen weten om je goed advies te geven is,

Hoe groot moet/mag de laptop zijn? 13.5" 17"? Gebruik je het als desktop replacement of als laptop die elke dag naar school sjouwt. Wat voor resolutie wil je graag? 1900x1200 (denk aan programmeren/photoshop) of is het puur voor "redelijke gaming" dus 1300x700 (oid).

Tip die ik je wil geven mocht je een Dell kopen, regel dan next buisness day garanty, mocht er wat met lappie zijn komt er een kerel de volgende werkdag langs om het te fixen ipv dat je lappie 3 weken in de fabriek stof staat te happen.

Je hebt trouwens voor WoW/CoD geen i3/i5 nodig, ik draai dat perfect op een Core2Duo 2GB geheugen en een 8600GTM.

Wat voor laptops heb je al bekeken in de pricewatch en waarom interesseert je die? Ik denk als je daar wat antwoorden op kunt geven dat we wellicht een slotje kan voorkomen.

[ Voor 18% gewijzigd door MrVegeta op 24-07-2010 03:47 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps