Over een tijdje verhuist mijn werkgever van locatie en dus mijn standplaats als werknemer. Ze hebben prima regelingen getroffen voor medewerkers die mee willen naar deze nieuwe locatie, maar ook voor werknemers die niet mee willen/kunnen zijn er regelingen bedacht.
Omdat de nieuwe standplaats een redelijk eind weg is van de huidige, en omdat ik me meer verbonden voel aan de regio waar ik nu woon (en het hebben van werk dichtbij huis) dan aan mijn huidige functie wil ik dus gebruik maken van de laatste categorie regelingen.
Eén van de opties die men biedt is een onderzoek naar eventuele verzelfstandiging. Dit is een optie die ik wil overwegen. Men stelt een budget beschikbaar van circa 3000 euro om dit te bekostigen. Mijn vragen zijn:
Omdat de nieuwe standplaats een redelijk eind weg is van de huidige, en omdat ik me meer verbonden voel aan de regio waar ik nu woon (en het hebben van werk dichtbij huis) dan aan mijn huidige functie wil ik dus gebruik maken van de laatste categorie regelingen.
Eén van de opties die men biedt is een onderzoek naar eventuele verzelfstandiging. Dit is een optie die ik wil overwegen. Men stelt een budget beschikbaar van circa 3000 euro om dit te bekostigen. Mijn vragen zijn:
- Wie heeft er ervaring met een dergelijk businesscoaching traject?
- Wat zijn punten waarop je moet letten bij het uitzoeken van een coach? (zelf al bedacht: klik, trackrecord, netwerk)
- Is het gestelde budget marktconform? (Na wat onderzoek lijkt de gemiddelde coach een honorarium van zo'n 150 Euro per uur aan te houden, dit zou dus neerkomen op 20 contacturen, is dat voldoende?)
- Er zijn ook vele (groeps)workshops te volgens her en der, vaak een stuk interessanter qua prijs. Heeft iemand ervaring met bijvoorbeeld de bijeenkomsten van de KvK of andere organisaties die dergelijke workshops aanbieden?
- Zijn er nog andere zaken die ik absoluut moet meenemen in mijn overwegingen welke ik nog niet aangekaart heb?