WoW op twee schermen ? (2560 x 1024 resolutie)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367278

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag World of Wacraft op twee schermen tegelijk spelen (i.v.m. verdelen van addons en chat windows)
Is dit mogelijk met een Nvidia GT330 (shared videogeheugen kaart van 768 MB)?
Ik kan alleen erg verkapt in Windowed Mode een veel te brede resolutie proppen (hij houdt de graphics van 1280 x 1024, maar laat 't in een 2560 x 1024 scherm zien, erg verklooit.)
Ik gebruik twee keer een Dell 1800FP.
Met Diverse overige games is het geen probleem, maar volgens een bepaalde "gids" moet ik een Horizontal Span functie hebben.

M.v.G,

Nogravitee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hulp mag in Spielerij - Problemen & Vragen ;)

Omdat zo'n beetje elk topic daar om hulp gaat, heb ik het ook even uit de titel verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Als je WoW op windowed mode zet, dan moet je inderdaad een horizontal span instellen. Dit houdt in dat je twee monitoren door de applicaties als één monitor worden gezien. Je zult ook zien dat je startbalk dan doorloopt.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 11:55

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Hierbij is de kans groot (al dan niet 100%) dat je char precies in het midden zit en dus zeg maar onder de zwarte randen van je twee beeldschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367278

Topicstarter
Ja, dat heb ik gedaan ,maar als ik in windowed mode doe dan doet ie alles 2 keer zo breed, en niet het zicht.
Ik gebruik btw Ultramon. maar ik moet die horizontal span hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Anoniem: 367278 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 18:50:
Ja, dat heb ik gedaan ,maar als ik in windowed mode doe dan doet ie alles 2 keer zo breed, en niet het zicht.
Ik gebruik btw Ultramon. maar ik moet die horizontal span hebben.
Horizontal span zit niet in Ultramon, maar in je nVidia control panel, daar kun je de manier waarop je beeldschermen worden gebruikt, aanpassen naar spannen, en dan kun je dus ook WoW op 2560x1024 zetten. Maar ik moet wel zeggen dat ik behoorlijk twijfel of je computer/laptop(?) dat aankan.
Pagina: 1