Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Jimmy302
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11 16:17
Hallo iedereen,

Mijn zwaar verouderde mobiele telefoon heeft er de brui aan gegeven, en ik ben dus op zoek naar een nieuwe telefoon. Ik wou eerst een iPhone kopen, tot ik zag wat die kosten:P. Ik ben dus op zoek gegaan op internet, maar zie door de bomen het bos niet meer...

Ik zou graag een telefoon willen waar ik op kan internetten, eentje met touchscreen, en eentje met een besturingsysteem waar veel applicaties voor beschikbaar zijn, en die er om bekend staat goed te draaien.
Hij mag ongeveer 300-350 euro kosten.

Ik ben dus benieuwd of jullie nog ideen hebben om mij te helpen, je hebt tegenwoordig zo veel dat ik het echt niet meer weet,

Met vriendelijke groet,

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:19
Dan kom je richting een Symbian, Windows Mobile of Android telefoon.
Kijk eens in de verschillende shops en kijk wat je precies wilt qua functies.
(bijv. http://www.smartphoneshop.nl/keuzehulp)

Ik denk als ik dit zo lees aan een HTC Wildfire of Legend.
(heb je meer met muziek en/of hyves/facebook/twitter is SE X10 ook interessant, alleen wat duurder. Nadeel Android 1.6 i.t.t. bovenstaande HTC die Android 2.1 hebben)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is niet de manier om op GoT een topic te starten. We verwachten hier op zijn minst dat je een eisenpakket kan opstellen, de telefoons die daar aan voldoen uit kan zoeken, en kan onderbouwen wat je wilt, en waarom je twijfelt. Je kan eens beginnen met in de Pricewatch te kijken en dan te vervolgen met het lezen van reviews en ervaringen.

Het is niet de bedoeling dat wij voor jou uit gaan zoeken wat je moet kopen. Dit topic gaat daarom op slot. Zie Het algemeen beleid voor wat we hier van een topic verwachten.

Dit topic is gesloten.