Een LCD via HDMI verbinden naar computer

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views

• Tourniquet123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-06-2021
Goeiedag,

Ik heb een nieuwe computer besteld bij Azerty en wil graag mijn LCD scherm aansluiten via de HDMI ingang inplaats van VGA.

Nu heb ik een gratis kabel erbij gekregen van € 2,96:

OEM - Video/audio-kabel - HDMI - 19-pens HDMI (M) - 19-pens HDMI (M) - 1.5 m

http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=253502

* Nu ben ik bang dat deze kabel niet goed is omdat hij zo goedkoop is, ik doe niet aan professioneel audio/video ofzo maar wil wel gewoon goed beeld zoals je mag verwachten.

Zal ik een duurdere kabel halen of voldoet deze wel ?

Bijvoorbaat dank.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:52
Zal ik een duurdere kabel halen of voldoet deze wel ?
1. Ja, die voldoet
2. Probeer het anders gewoon

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:32
Er staan heeel veeel filmpjes op YouTube waarin word gezegd dat de kwaliteit van een HDMI kabel helemaal niet uit maakt. Het is misschien wel zo, dat je bij een goedkope lange eerder een HDMI versterker nodig zal hebben, maar dat ga je pas merken na minimaal 20 meter. Jij kan dus gewoon zo'n goedkope kopen :)

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:31
Moet natuurlijk wel je LCD En computer een HDMI poort hebbben anders gaat het alsnog niet werken ;)

• Tourniquet123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-06-2021
Ok dat stelt me tenminste al wat meer gerust :)

Ik krijg een systeem met een 5850 videokaart, moet ik dan nog een DVI verloopstukje hebben of kan ik hem direct aansluiten op die kabel die ik erbij krijg ?

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Tourniquet123 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:50:
Ok dat stelt me tenminste al wat meer gerust :)

Ik krijg een systeem met een 5850 videokaart, moet ik dan nog een DVI verloopstukje hebben of kan ik hem direct aansluiten op die kabel die ik erbij krijg ?
De 5850 kan je rechtstreeks je HDMI kabel in inpluggen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Tourniquet123,

Geen vraag is op GoT te 'simpel', maar we verwachten wel dat je zelf doet wat je kunt om van tevoren je vraag te beantwoorden, en dat je vervolgens ook de moeite neemt dat volledig en duidelijk te tonen in je topicstart.

Dat laatste ontbreekt hier minimaal. Je geeft niet aan waar en hoe je zelf gezocht hebt (zoektermen), wat je gevonden hebt (links) en waarom dat niet duidelijk is. Vervolgens geef je ook niet aan exact welke "LCD" je hebt en welke aansluitingen daarop zitten, evenmin als welke videokaart je hebt en welke aansluitingen daar weer op zitten. Hopelijk begrijp je dat we zonder deze laatste twee nooit een sluitend antwoord op je vraag kunnen geven...

Daarom gaat dit topic ook dicht: te weinig info en te weinig (zichtbare) inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.