Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beste ...

ik heb nu 2 weken een acer s243HL scherm en doet alles goed 1920x1080 maar vandaag vier ineens de stroom uit en nu kan ik alleen nog maar kiezen voor 1600x1200 ik heb al catalyst control center gekeken al van alles geprobeerd driver eraf gegooid en weer erop maar niks helpt weet iemand misschien wat de reden is of wat ik nog meer kan proberen

bij voorbaat dank

dave

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:44:

PS weet dat het resolutie is maar kwam door snelheid
Pfff.. heb ik toch al lang gefixed.. O-)

Zijn er ook drivers voor je monitor beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
die stonden op de cd en die heb ik opnieuw geinstalleerd
Edmin schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 20:47:
[...]

Pfff.. heb ik toch al lang gefixed.. O-)

Zijn er ook drivers voor je monitor beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://img155.imageshack.us/img155/8820/naamloosfx.png

dit geeft ie aan

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:16
Zo te zien heb je de driver van je monitor niet geïnstalleerd. Zoek maar eens bij Acer support en dl de driver. Dan bij apparaatbeheer de driver updaten en de map waar je file in staat selecteren. Doet 'ie het dan nog niet dan kun het register induiken. Kijk bij Catalyst onder Informatie/ Graphics Software. Daar staat de locatie die je moet vinden in het register (run in startmenu en dan 'regedit'). Zoek DALNonStandardModes en voeg daar bij toe op een nieuwe regel (staat een volgnummer voor) 19 20 10 80 00 00 00 60 Daarbij is 60 de refresh, mogelijk werkt 60 niet en moet je 59 doen. Ingetikt?, dan ff rebooten en res. selecteren als normaal.

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 19:59
Heb je de monitor al eens gewoon losgekoppeld van de PC en weer aangekoppeld, zodat de PC hem opnieuw kan herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:17
Het lijkt mij erop dat de videokaart (of monitor) niet correct meer is. Kun je in catalyst control center kijken of daar je videokaart en monitor worden herkend?

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog even van alles gedaan en gezocht en geinstaleerd en denk dat door de stroomuitval een reset heeft plaatsgevonden waar er nu staat ''algemeen niet-pnp-beeldscherm'' heb al heel wat forums afgestruimd en al van alles gedaan driver opnieuw geinstaleerd. niks mocht baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens de dvi kabel loshalen en weer aansluiten terwijl de computer aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HARTELIJK DANK, wel raar had dit namelijk al een keer gedaan en toen deed het niks en nu opeens wel :D
Pagina: 1