Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer kunnen we in Nederland dee eerste android tablets met vergelijkbare afmetingen (10") en performance als de I-pad verwachten?

Ik weet dat de ASUS EEE tablet pas in 2011 zal verschijnen.

Wat zullen deze tablets gaan kosten?

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:27

Geen informatie beschikbaar

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk...

Maar na 86 posts gelezen te hebben en nog steeds geen nederlandse prijzen en releases gevonden te hebben kun je toch wel eens een vraag stellen. De zoekterm levert trouwens vooral 7" en kleinere tablets op.

Sommige mensen hebben nu eenmaal een job en kunnen geen uren verdoen met het zoeken op Google... uiteindelijk vind je altijd wel iets (niet met zo'n vage zoekterm natuurlijk als hierboven aangegeven) maar dit is vaak niet specifiek.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 16:50 ]

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik mis wel een topic waar er enkele Android tablets worden besproken. Ikzelf ben geïnteresseerd en moet het nu met de informatie doen van site's die ik bekijk voor mijn Google Nexus One.
Ook wil ik graag andere meningen zien van andere Tweakers. Dus laat maar komen zo'n topic! ;)

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-11 12:10

Wiebbe

<none />

500+ posts genoeg voor u? :P

Het grote Android Tablet topic

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-11 05:15
NET te laat heet dat haha ;) Het grote Android Tablet topic :)

[ Voor 24% gewijzigd door Gusev op 23-07-2010 16:53 ]

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Overigens mis ik in de tweakers pricewatch bij de tablets het OS "Android". Wel iOS3.0, iOS3.2, W7, winCE. Eens kijken wie ik daarvoor kan porren....

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het algemeen beleid

We verwachten op GoT meer inzet dan dit. Gewoon een vraag neerplempen is niet de bedoeling. Dit topic gaat dus op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.