Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Apple fail

ook ik heb dus de witte besteld.

Wat gaan jullie doen? Proberen je order om te zetten in een zwarte en is dit mogelijk bij TM?
Of blijf je braaf wachten tot de witte er is wellicht eind van dit jaar. Als hij er überhaupt ooit nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Het was al bekend dat de de witte iPhone 4 in Nederland nog 1 tot 2 maanden op zich zou laten wachten, en dat alleen de USA eerst witte modellen zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Bel T-Mobile en vraag of de 10 weken verzendtijd nog steeds geldt (na het perbericht van zojuist datie weer vertraagd wordt).

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Squatjj Dat is onzin. De witte zou ook gewoon 30 juli geintroduceerd worden in de 17 landen. hetzij in beperktere oplages.

TM al gebeld en men geeft aan dat de levertijd van max 10 weken nog staat. Men gaat nu bekijken of ze klanten de mogelijkheid geven om de order te switchen. Ik heb aangegeven geen half jaar op mijn toestel te wachten. Mocht ik niet binnen nu en 1 week kunnen switchen zeg ik mijn 2 abbo's op en cancel mijn orders en bestel wel twee uit de UK store. Vodafone here I come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Steve tegen die chinezen: "Well, stop building it that way!" :+

Ik heb zelf ook een witte besteld, hopelijk is hij er gewoon over 6-8 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb contact gehad met de klanten service.

Ik vroeg wat hun voor compensatie aanbienden omdat ik nu toch 45 euro per maand betaal, maar geen toestel krijg ( Waar T-Mobile niets aan kan doen ).

Toen ging de medewerker bij zijn of haar manager vragen, en die bood me 2 maanden 10 euro korting aan.
Nja hier maar op in gegaan, want ik vroeg ook wat de opties waren om het om te laten boeken naar de zwarte, maar dan zou onder aan de lijst komen te staan, en waarschijnlijk net zolan wachten.

Dus nu heb ik tot 30 Sep 10 euro korting, en hopen dat rond Sep de witte leverbaar komt, dan heb ik toch iets korting gehad, en heb ik me toestel, en dan ben ik inderdaad bereid om 45 per maand te betalen.
Pagina: 1