Geacht forum.
Na jaren anoniem rondgehangen te hebben op dit forum waag ik de gok .
Allereerst het volgende , ik heb gisteren m'n pjutertje opnieuw geinstaleerd
dus format c en win xp schoon aan de haak opgehangen , xp geupdate , en firefox
geinstaleerd .
De eerste levensbehoefte's daarna gemonteerd Te weten, email news enz enz .
Alle onzin uit XP weggemikt .
Grabit geinstaleerd omdat ik van mening ben dat usenet nog altijd een onmiskenbare
bron van jolijt is .
Daarna Bittorrent gedownload , geinstaleerd , en uitgeprobeerd ....en daar begon de
sores , alle poorten in winfirewall opengezet dus de range van 6881-6889 de hele bubs
geforward naar m'n belkinrouter , groen bolletje onderin alles toppie dus .
Nou mooi niet , terwijl ik verleden week nog met 1MB kon downen kwam ik nu niet
eens op gang , en stom als ik ben die instellingen van toen niet opgeschreven natuurlijk.
Nu lees ik hier ontaard veel over poortforwarden en dergelijke , maar de configuratie
van bittorrent mis ik toch wel een beetje , btw googelen levert ook al bitter weinig op
als het over configureren gaat.
Want hoe zit het nou met die DHT instellingen , en dat UNpN gedoe ????
BTW ik klungel naar aanleiding van deze "Het grote Bittorrent-clients topic \[3] discussie nu even met Bitspirit .
Nog een btw , ik ben Willem en bij tijd en wijle een echte nitwit ,dus heb meelij .
Na jaren anoniem rondgehangen te hebben op dit forum waag ik de gok .
Allereerst het volgende , ik heb gisteren m'n pjutertje opnieuw geinstaleerd
dus format c en win xp schoon aan de haak opgehangen , xp geupdate , en firefox
geinstaleerd .
De eerste levensbehoefte's daarna gemonteerd Te weten, email news enz enz .
Alle onzin uit XP weggemikt .
Grabit geinstaleerd omdat ik van mening ben dat usenet nog altijd een onmiskenbare
bron van jolijt is .
Daarna Bittorrent gedownload , geinstaleerd , en uitgeprobeerd ....en daar begon de
sores , alle poorten in winfirewall opengezet dus de range van 6881-6889 de hele bubs
geforward naar m'n belkinrouter , groen bolletje onderin alles toppie dus .
Nou mooi niet , terwijl ik verleden week nog met 1MB kon downen kwam ik nu niet
eens op gang , en stom als ik ben die instellingen van toen niet opgeschreven natuurlijk.
Nu lees ik hier ontaard veel over poortforwarden en dergelijke , maar de configuratie
van bittorrent mis ik toch wel een beetje , btw googelen levert ook al bitter weinig op
als het over configureren gaat.
Want hoe zit het nou met die DHT instellingen , en dat UNpN gedoe ????
BTW ik klungel naar aanleiding van deze "Het grote Bittorrent-clients topic \[3] discussie nu even met Bitspirit .
Nog een btw , ik ben Willem en bij tijd en wijle een echte nitwit ,dus heb meelij .