Toon posts:

Steeds de error: Page not found

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een tijdje Internet (of eigenlijk meteen al) dan moet ik ineens heelang (30 sec. tot 40 sec.) wachten wat meestal 2 sec. duurd en dan komt er opeens de error Page not found (Firefox), ook bij Tweakers.net. Ik heb op Google gezocht maar niks heeft echter geholpen. Weet iemand hoe dit komt?

Alvast bedankt (y)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:04:
Ik heb op Google gezocht maar niks heeft echter geholpen.
Waarop heb je gezocht?

Dit komt een beetje over als het zeggen "soms heb ik pijn. Ik heb gezocht maar dit helpt niet. Waar kan dit aan liggen". Je zou kunnen proberen wat informatie te geven, en je zou zelf wat kunnen proberen. Ligt het aan de provider, ligt het aan je netwerk, heb je torrents draaien, spyware, etc etc. Iets meer eigen inzet dus.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:06

D4NG3R

kiwi

:)

Doe eens start -> Uitvoeren (of die zoekbalk in Win7) en typ CMD in, en dan enter.

Typ hier in:
ipconfig /release

En daarna:
ipconfig /renew

Gewoon ff een basic dingetje wat mogenlijk je probleem oplost.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Piebas
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-02 08:40
Het klinkt alsof je geen netwerkverbinden en of internet hebt.
Kun je het modem pingen/benaderen via de browser?

Edit: Té laat.....

[ Voor 8% gewijzigd door Piebas op 23-07-2010 15:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
@gambieter: ik heb op de site van Firefox gekeken en de mogelijke tips uitgevoerd die werden beschreven m.b.t deze "foutcode".

Ik heb ook mijn virusscanner een paar keer laten draaien (geen snelle scan)

@D4NG3R NL: Dit helpt niet helaas
@Piebas: ik heb wel Internet alleen af en toe laad hij niet en moet ik echt op Ctrl+F5 drukken.

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-02 12:45
Hoe zit het met de vrije schijfruimte? Ik heb laatst hetzelfde probleem gehad. Ik kwam erachter dat m'n HDD vol zat en Firefox (en andere browsers) hun 'cache' niet meer kwijt konden.

Verwijderd

Topicstarter
Heb nog zo'n 500 GB over :p

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-02 18:22
De stroom van je router afhalen 30 sec wachten en dan er weer op wil ook wel is helpen.

Don't trust an atom, they make up everything.

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:43

Sorcerer8472

Mens sana?

Klinkt als een probleem met packetloss oid. Heb je al eens geprobeerd je router even uit de stroom te halen? Volgende keer als het gebeurt kun je kijken of inderdaad de hele verbinding er even uit ligt, of het maar om 1 pagina gaat, of dat het om alle webpagina's gaat, dan heb je wat meer om mee te werken qua informatie :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-02 09:30
Heb je hetzelfde probleem op een andere computer in dat netwerk?

Verwijderd

Topicstarter
Het gebeurd alleen op dit systeem, deze computer maakt niet uit welk besturingssysteem ik gebruik.

Informatie:
- Ik heb draadloos Internet dus niet met kabel maar met een USB
- Het is sinds maandag
- Ik gebruik momenteel Windows 7 Ultimate (legaal)
- Ik heb Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen) en Firefox (Veilige Modus) gestart zonder resultaat

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 15:24 ]

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-02 09:48
En werkt het dan wel met een kabeltje?

Computer says no

Verwijderd

Topicstarter
Heeft bij ons maar 1 PC, anders moeten door de muur heen boren om zo'n kabeltje aan te leggen./

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-02 16:02

ResuCigam

BOFH

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:59:
Heeft bij ons maar 1 PC, anders moeten door de muur heen boren om zo'n kabeltje aan te leggen./
Je kunt ook je pc oppakken en een kamer verder lopen om het te testen... :F

We do what we must because we can.

Verwijderd

Topicstarter
We hebben maar 1 kabel ;s

• Picaroon
erm... een beetje actieve houding is wel wenselijk.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ja, dus oppakken, omlopen en aan dat ene kabeltje aansluiten ?

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ok ik heb dit gedaan alleen zelfde probleem. Het moet mijn PC wel zijn.

• Maddog McHare
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-01-2025

Maddog McHare

ROCK AND STONE!

Lijkt inderdaad dat je verbinding wordt dichtgedrukt.

1. Je geeft aan dat virusscanner niets vind. Probeer eens in je command line "netstat" als het goed is komen hier maar een paar regels te staan, als je een hele was lijst hebt programmatje als adaware oid er overheen gooien.

2. Check in je taskmanager al je processen eens of hier gekke dingen tussen staan die Of veel proc tijd vreten Of veel geheugen.

3. kies uitvoeren "msconfig" en gooi alle overbodige services bij opstartlijst eens uit dan opnieuw opstarten en kijk of probleem aanhoud.

...denk nog even verder....

edit

Hoe is je singaalsterkte met je router? keer een draai geven aan antennes of kast / router iets verplaatsen kan helpen in beter bereik. Ander kanaal kiezen kan voor wat betreft bereik ook wonderen doen.

Niet toevallig een van je buren aan het meeliften met een torrent client? :+

[ Voor 20% gewijzigd door Maddog McHare op 23-07-2010 16:44 ]

M@Dd09

• Picaroon
Router + modem al gereboot?

[ Voor 17% gewijzigd door Picaroon op 23-07-2010 16:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja net gedaan, geen resultaat, ow ja @ Maddog McHare, veel regels hier.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:21:
Het gebeurd alleen op dit systeem, deze computer maakt niet uit welk besturingssysteem ik gebruik.
Als je dit probleem onder zowat elke installatie die je erop hebt gedaan tegenkomt dan is het of je netwerk zelf (location location location) of de hardware die je gebruikt.

Het OS kan je dan elimineren als oorzaak.

Kortom: niet echt een Windows aangelegenheid dan.
Ik tik 'm naar Netwerken toe, maar als aangegeven: iets meer dan antwoorden van één zin zouden wel handig kunnen zijn :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb het programma Ad-Aware gedraait maar dit programma heeft niks gevonden, dus daar zal het niet aan liggen. Btw, ik heb dus een USB (van Cisco), deze word vrij heet als hij er een tijdje inzit (ik neem niet aan dat dat de bedoeling is).

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-02 12:45
Het feit dat hij warm is is geen probleem, tenzij je hem natuurlijk niet meer aan kunt raken. Hoe zit het met je bereik? Geeft hij zwak aan? Matig? Sterk? Zeer sterk? Wanneer je een zwak signaal hebt kan het zo zijn dat je signaal wordt verstoord door andere apparaten in je omgeving. Denk aan draadloze vaste telefoon, magnetron etc. En natuurlijk door obstakels als beton.

Mocht je signaal zwak zijn kun je de router (zender) dichterbij zetten en/of je channel te veranderen in je router wlan config.

offtopic:
Ik zie dat dit al een vrij oud topic is. Het is echter nog niet opgelost, dus ik dacht; ik doe nog een poging.

[ Voor 14% gewijzigd door Exception op 14-08-2010 15:42 ]

Pagina: 1