Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161612

Topicstarter
Ik heb deze week een nieuwe configuratie gehaald:

Asrock P55 Deluxe 3
OCZ DDR3 1333 8GB
Ati Radeon HD5830
Intel I7-860

Incombinatie met wat ik al had:
Coolermaster 550W
Corsair 60GB SSD

Nu heb ik er windows 7 64 Ultimate opgezet. En nu heb ik problemen die af en toe gebeuren. Het begon met ik kon geen iconen selecteren op het bureaublad. De linker muis knop wou geen selecte venster maken. De rechter knop kon dat wel. Maar als ik dan met links op de geselecteerde iconen klikte verdween de selectie.

Even andere muis geprobeerd, gaf hetzelfde. Dat ik muis weer terug aansloot leek het wel effe weg te zijn.

Omdat ik bij de videokaart het spel Alien vs Predator kreeg, starte ik die op. Elke keer als ik met de muis iets in het hoofd menu aanklikte, minimaliseerde het spel. (Ging dus steeds naar windows)

Toen heb ik nieuwste videokaart drivers gezocht, en heb ik me mobo bios geupdate. Toen dacht ik dat het weg was.

Later zat ik te pokeren, en had ik twee schermpjes open staan. Ik kon ze wel van grootte veranderen, maar ik kon ze wat ik ook doe niet verplaatsen. Nu is het zelfs zo erg dat ik bijn alle vensters niet meer kan slepen. Sluiten van een venster vereist soms wel 10 klikken op het kruisje.

Nu ben ik redelijk handig met computers als ik daadwerkelijk foutmeldingen krijg enzo. En technische problemen. Maar ik zie geen foiut meldingen. Ik zie geen ongewenste processen. Ik heb alle drivers en updates binnen. En ik heb geen idee hoe ik hier op moet googlen.

Wie herkent iets en kan mij helpen ?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:47
Zoek met google op je moederbord en windows versie op problemen.

Heb je direct na installatie ook dit probleem?

Windows geinstalleerd en wat voor drivers heb je geinstalleerd? chipset driver?

Wat heb je aan software geinstalleerd?
Check java en flash etc.

Misschien virusscanner en spyware scanner die de website kontroleert waar je op drukt ivm virussen. Dus even verwijderen.

Verwijder je videokaart driver, reboot, werkt dan alles.
Verschillende drivers proberen, van de videokaart firma, direct van ati of nvidia.

Opnieuw beginnen met installeren en kijken wanneer het probleem begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-04 23:24
ik heb ook een x zoiets onverklaarbaars gehad, maar kwam bij mij door dat ik het toetsenbordt een paar poeiers had gegeven na het verliezen van een game. Waardoor er toesten bleven hangen wat visueel niet zichtbaar was.

Probeer windows veilige modus eens!
heb je het laatste bios in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161612

Topicstarter
Het probleem is dat het probleem er niet altijd is, dus ik kan niet zeggen of het direct na de installatie er al was. Alleen het niet selecteren van bureaublad iconen kon gelijk vanaf het begin niet.

Meeste drivers werden direct al herkend door windows. Alleen de marvel driver en USB 3.0 driver moet ik erop zetten (van cd). Ik heb nog geen java, flash of zoiets geïnstalleerd. Zelfs geen virusscanner. Problemen waren er ook dat ik geen videokaart driver had geinstalled.

Er staat de laatste bios op. En heb zowel drivers van ati rechtstreeks als de drivers van xfx site geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-04 14:34
Zoals eerder werd gezegd , check je toetsenbord. En anders vind ik dit wel erg veel op een geheugenprobleem lijken. memtest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Heb je al eens een andere usb poort voor je muis geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_camel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 12:46

dutch_camel

It's Orange!

Misschien nog niet aan gedacht, maar staan er wat vreemde zaken in de EventViewer ?

~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~

Pagina: 1