Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de gameboid app gedownload om gameboy spellen te spelen. Ik heb nu een aantal .gb files maar gameboid herkent ze niet. Doe ik iets fout of moet ik andere files gebruiken? De gba_bios.bin file heb ik reeds gedownload en aangeven.

Ik heb een htc Desire als dat helpt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 03:59 ]

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Heb je al eens op google gezocht wat je kunt doen om gameboy spellen te spelen op je HTC desire.
Ik mis hier veel info van jou over hoe en wat, en wat je zelf al hebt gedaan om dit op te lossen.

Even zoeken op google levert het volgende resultaat op
http://androidforums.com/...ames-your-htc-desire.html

[ Voor 28% gewijzigd door Mexel op 23-07-2010 05:54 ]

↓ volgende bericht hieronder ↓

Verwijderd

Uhmm.. Beetje crappy uitleg daar op android forums.. Mooie is juist dat je ze lekker gezipped kan laten en gameboid ze zelf uitpakt. Overigens moet dan in de zip een .gba bestand staan.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT verwachten we eigen inzet voordat je een topic opent. In je topicstart is niet te zien dat je zelf al op zoek bent geweest naar het antwoord voor je problemen. Ik zou je daarom willen verzoeken om Het algemeen beleid door te nemen. Omdat dit topic niet aan het beleid voldoet gaat het op slot.

Dit topic is gesloten.