Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[keyboard] omgekeerde toetsen onder vista x64

Pagina: 1
Acties:

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 00:28
Ik heb sinds enkele dagen nu het vreemde voorval dat als ik mijn vista pc opstart de toetsen direct omgekeerd zijn. bv de 0 is de enter en de enter is 0, de backspace is de letter m en de letter m is de backspace. Het zijn altijd elkaars waarden.

Dit gebeurd al als ik de pc opstart, dus als ik bv op del wil drukken voor de setup van de bios in wil komen dan heb ik het ook al. de toets reageert niet. een andere toets is dan wle de del knop.

Ik dacht dus dat het direct aan mijn toetsenbord lag maar op een andere pc heb ik het probleem niet.

Ik kan in de bios ook niets vinden dat hier mee te maken zou kunnen hebben...language settings of iets dergelijks.

als ik via remote werk heb ik er geen last van...hij neemt dan natuurlijk gewoon de input van pc over waarvan ik remote open.

toetsenboard is een microsoft keyboard - verder geen problemen met de muis

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Is het een oud MS toetsenbord? Wellicht proberen legacy USB devices op enabled te zetten in je BIOS?

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-11 00:28
Exorcist schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:29:
Is het een oud MS toetsenbord? Wellicht proberen legacy USB devices op enabled te zetten in je BIOS?
deze optie heb ik niet in de bios
het enige dat ik kan doen met USB devices is op high speed of low speed zetten.
beide settings (stond altijd op high speed en werkte) voor de zekerheid geprobeerd maar maakte geen verschil.

heb ook al bios batterij en stroom verwijderd zodat bios gereset werd maar ook dit hielp niets...zorge wel voor ergernis in de bios wat omhoog is omlaag, omlaag is omhoog, p is esc en o is enter dus leuk om alles weer goed te zetten...lol

ikga het ook maar eens met een ander toetsenbord proberen want mogelijk is dat iets dat ik nog kan doen...heb ook al andere USB poort geprobeerd