ICQ in de 'stront' na 'banner move' actie!

Pagina: 1
Acties:

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Hoi!

Ik had dus ook last van een banner onder aan me berichtschermpjes, dus heb ik zoals eerder vermeld op GOT de volgende handelingen verricht:

- 3 dll's gedelete
- regedit Autoupdate op 'No' gezet
- IcqCore.dll over de 'oude' geen gezet.

Jippie alle banners weg! :9
Maar nu heb ik laast van de uilijning van de schermpjes, normaal heb ik ze onderaan me scherm zitten, aan de taakbalk. :)

Sinds die 'banner move' worden de schermpjes automatisch ietsje groter en dan weer kleiner, en ze gaan op en neer. (telkens als ik een nieuw bericht krijg)

Irritant!
Wie heefr hier nog meer last van?

Whatever.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
tjonge jonge, iedereen wil alles maar gratis! daar leven die bedrijven van stelletje ******** laat die paar banners toch, klik af en toe eens dan gaan ze ook niet failliet......|:(|:(|:(|:(

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Anders reargeer je ff niet!
Goh..... lees er dan gewoon overheen!

Tssssss. :(

Whatever.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gewoon een ICQ99 versie gebruiken ;)
Heb je geen last van die banner-shit

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 18:06
Op zondag 11 maart 2001 19:39 schreef DSmarty het volgende:
Gewoon een ICQ99 versie gebruiken ;)
Heb je geen last van die banner-shit
eindelijk iemand die net zoals mij denkt :)

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

• xxxMaverick
Op zondag 11 maart 2001 19:39 schreef meendering het volgende:
Anders reargeer je ff niet!
Goh..... lees er dan gewoon overheen!

Tssssss. :(
daar hebben we die meendering weer hoor, dit is een forum hoor, mijn mening mag hier dus staan.

banners ontduiken=broodroof

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:34

Crusader

Arc Nature

En jij koopt zeker alle software legaal, doet niet aan illegale MP3 downloads en hebt ook geen Twilights of andere warez liggen zeker :7

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

heb je wel de juiste .dll voor de exact dezelfde build en versie van icq 2000b? anders kan je inderdaad problemen krijgen. Ik heb zelf mijn core.dll aangepast en nergens last van.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• xxxMaverick
Op zondag 11 maart 2001 20:20 schreef Crusader het volgende:
En jij koopt zeker alle software legaal, doet niet aan illegale MP3 downloads en hebt ook geen Twilights of andere warez liggen zeker :7
Dat bedoel ik niet. De laatste tijd gaan steeds meer mensen zeuren dat bv veilingen enz, niet meer gratis zijn. Al deze sites/bedrijven proberen te overleven. En dan doen sommige mensen dit soort acties. Ik bedoel alleen maar, laat die mensen toch gewoon wat verdienen aan die paar banners. Anders kan het toch allemaal niet gratis?

Verwijderd

ik heb niks gedelete gewoon het programma core eroverheen gegooid en nergens last van:) trouwens over die banner discussie laat ze die dingen ergens anders op hun siten neerzetten maar niet bij chatprogramma's flauwe kul zeg:( m'n scherm moet ook nog voor andere dingen beschikbaar zijn ipv alleen allemaal van die reclame banners

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Juist, ik ben dus een bijzonder geval. :)

Okeej, ik heb icq eropnieuw opgezet met banners.
Nu heb ik gewoon de banners onder me taakbalk verschoven ik merk er dus niets van. 8-)

Whatever.

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:34

Crusader

Arc Nature

Op zondag 11 maart 2001 20:52 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. De laatste tijd gaan steeds meer mensen zeuren dat bv veilingen enz, niet meer gratis zijn. Al deze sites/bedrijven proberen te overleven. En dan doen sommige mensen dit soort acties. Ik bedoel alleen maar, laat die mensen toch gewoon wat verdienen aan die paar banners. Anders kan het toch allemaal niet gratis?
Op zich heb je gelijk. Alleen zijn de mensen (ik incluis) zo onderhand schijtziek van alle banners waarmee je wordt doodgegooid.
Je opent maar een willekeurige pagina en hoppetee, weer banners voor je kiezen. Nog erger: sluit je die vensters, dan krijg je er weer 20 voor terug. Doodziek wordt je ervan! En daarom willen wij die krengen gewoon weghebben. Dan moeten die bedrijven maar een andere manier vinden om te overleven. 't is de harde realiteit.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 21:45 schreef meendering het volgende:

Nu heb ik gewoon de banners onder me taakbalk verschoven ik merk er dus niets van. 8-)
haha bannertje waar ben je ?? >:)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
xxxMaverick,

Jij vergeet dat ICQ geen product is van een bedrijf, maar een service van een bedrijf aan haar klanten. Ook is er nooit een optie geweest om voor een paar gulden die banner-shit af te kopen, noch heeft men klanten op de hoogte gesteld van het feit dat de nieuwe client alleen is gemaakt om ons te spammen.
Ik doe zelf ook al het mogelijke om banners te blocken en succesvol. Het is gewoon ongewenste reclame. Jij mag ook een nee/nee sticker op jouw deur plakken, ik vind dat ik hetzelfde recht op internet mag hebben.
Er staat nergens op die sites dat ik banners MOET bekijken om de site te bekijken of dergelijke, dus imho sta ik in mijn goedrecht die bagger te weigeren.

• xxxMaverick
Op zondag 11 maart 2001 22:23 schreef DSmarty het volgende:
xxxMaverick,

Jij vergeet dat ICQ geen product is van een bedrijf, maar een service van een bedrijf aan haar klanten. Ook is er nooit een optie geweest om voor een paar gulden die banner-shit af te kopen, noch heeft men klanten op de hoogte gesteld van het feit dat de nieuwe client alleen is gemaakt om ons te spammen.
Ik doe zelf ook al het mogelijke om banners te blocken en succesvol. Het is gewoon ongewenste reclame. Jij mag ook een nee/nee sticker op jouw deur plakken, ik vind dat ik hetzelfde recht op internet mag hebben.
Er staat nergens op die sites dat ik banners MOET bekijken om de site te bekijken of dergelijke, dus imho sta ik in mijn goedrecht die bagger te weigeren.
duidelijk, en tuurlijk is er veel voor te zeggen. Ik wou alleen maar even duidelijk maken dat internet maar een saaie boel zou zijn zonder banners, de complete markt voor banners is ingestort ( kan femme over meepraten denk ik) bedrijven hebben het gewoon moeilijk. Tja, en die icq servers kosten ook wat ;)

Verwijderd

Op zondag 11 maart 2001 21:45 schreef meendering het volgende:

Maar hij neemt nog wel cpu cycles in beslag :) zonde toch

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

Op zondag 11 maart 2001 20:52 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

laat die mensen toch gewoon wat verdienen aan die paar banners. Anders kan het toch allemaal niet gratis?
We hebben het hier over AOL.

Die gebruiken het geld zeker om nog meer ongewilde AOL CD-ROMs door onze strotten te douwen.

Tis nog een *()*!@)&!@)& provider ook :(

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Pagina: 1