ik heb de oude galaxy i7500 met daarop android 1.6 (legale rom)
nu luister ik veel muziek in de trein, dus heb ik er weer wat extra muziek op gezet.
nu mijn probleem deze extra toegevoegde muziek verschijnt niet in de library hoe kan ik dit wel mogelijk maken?
een optie zoeken voor nieuwe content kan ik niet vinden.
wat heb ik geprobeerd.
- accu eraf toestel volledig opnieuw opstarten.
- bestanden openen met een browser in de hoop dat ze worden toegevoegd.
- google
- tweakers forums
@ u_nix_we_all (niet meer van toepassing)
- sdrescan geprobeerd maar dit helpt niets.
- sd erin eruit mocht helaas ook niet baten
graag hoor ik van iemand die ook dit toestel heeft om dit ook even testen omdat de galaxy een interne 8GB en een los sd slot heeft. misschien dat hierdoor deze oplossingen niet helpen.
als het bij andere galaxy's wel werk dan moet ik de software maar even opnieuw flashen.
het probleem is opgelost dat progje sdrescan werkt wel ik heb de muziek erbij gekregen alszijde een onbekend nr. waarschijnlijk is de id3 tag niet ingevuld.
nu luister ik veel muziek in de trein, dus heb ik er weer wat extra muziek op gezet.
nu mijn probleem deze extra toegevoegde muziek verschijnt niet in de library hoe kan ik dit wel mogelijk maken?
een optie zoeken voor nieuwe content kan ik niet vinden.
wat heb ik geprobeerd.
- accu eraf toestel volledig opnieuw opstarten.
- bestanden openen met een browser in de hoop dat ze worden toegevoegd.
- tweakers forums
@ u_nix_we_all (niet meer van toepassing)
- sdrescan geprobeerd maar dit helpt niets.
- sd erin eruit mocht helaas ook niet baten
graag hoor ik van iemand die ook dit toestel heeft om dit ook even testen omdat de galaxy een interne 8GB en een los sd slot heeft. misschien dat hierdoor deze oplossingen niet helpen.
als het bij andere galaxy's wel werk dan moet ik de software maar even opnieuw flashen.
het probleem is opgelost dat progje sdrescan werkt wel ik heb de muziek erbij gekregen alszijde een onbekend nr. waarschijnlijk is de id3 tag niet ingevuld.
[ Voor 38% gewijzigd door dezejongeman op 27-07-2010 14:32 . Reden: opgelost ]