2443BW - Dvi geeft geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• LyTien
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-01-2025
Ik heb vandaag mijn samsung 2443BW binnen gekregen, maar ik heb problemen met de dvi uitgang van de monitor. Ik heb de volgende stappen al ondernomen.

- Dvi kabel op beide poorts van mijn videokaart geprobeerd.

- Monitor met een vga kabel aangesloten, geeft wel beeld.

- Ik heb maar 1 dvi kabel liggen dus kon niet met een andere kabel testen. Dus ik heb met de bijgeleverde dvi kabel op een andere monitor geprobeerd en gaf wel beeld.

- Opnieuw de dvi kabel aangesloten, maar heb eerst de stroomkabels van mijn monitor en computer los gehaald.

- Drivers van mijn Clud3D HD 5850 geüpdatet naar de nieuwste versie

- Ini. bestand voor mijn beeldscherm geïnstalleerd, gaf ook geen beeld.

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen, want zelf heb ik geen ideeën meer.

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-02 15:03

empy

Rijdt rondjes

Klinkt als dat je een DOA hebt ontvangen. Neem contact op met de winkel en zorg dat 'ie omgeruild word :)

• Frank__B
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 12:15
Moet je niet in het OSD menu van je scherm kiezen dat je de DVI ingang wilt gebruiken? Ik meende dat dit bij mijn Philips ook moest. Het is een ideetje om naar te kijken.

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:21
Nee, hij zou automatisch het digitale signaal moeten kiezen als dat aangeboden wordt.
Wat je nog zou kunnen proberen is het knopje "source" indrukken (of eigenlijk aanraken) en dan laat hij een paar seconden het analoge en dan het digitale signaal zien.
Klinkt als een DOA.

• LyTien
  • Laatst online: 20-01-2025
Aan de source ligt het niet aan, want als de monitor geen verbinding heeft switch het om de seconde van source.Ik denk nu zelf ook dat ik een DOA scherm heb ontvangen.Morgen maar de winkel bellen. Bedankt voor het meedenken.

• Daam
  • Laatst online: 10-02 14:41
Weet je zeker je niet de juiste input in het OSD moet selecteren? Dat is wel zo bij mijn Acer 24": daar zitten twee HDMI-aansluitingen en een VGA-aansluiting op. Misschien heb jij wel hetzelfde.

EDIT:
Of inderdaat terug naar de winkel gaan...

[ Voor 13% gewijzigd door Daam op 22-07-2010 21:15 ]

Verwijderd

Gewoon aansluiten en gaan met die hap. Al eens een (paar) keer extra op de knop direct links van de tekst auto gedrukt?

DVI pas aansluiten/inpluggen terwijl je in Windows zit en dan restarten (wel kabel erin laten natuurlijk) al geprobeerd?
Pagina: 1