Toon posts:

welke stand alone dvd speler?

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil binnenkort een stand alone dvd speler gaan kopen. Nu is mijn vraag welke speler kan ik het beste kopen :?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Hmmz, daar gaan we weer... Met de search kun je hier al een aantal topix over vinden. Dus leef je uit zou ik zeggen. :)

Verder is het ook wel handig om je budget en je persoonlijke wensen erbij te schrijven, want zo wordt het natuurlijk erg moeilijk advies geven.

Aangezien ik helemaal Sony-waus ben :) is zou ik zeggen neem een Sony. Hier staat de DVP725 en vijf meter verderop zit een heel tevreden gebruiker van dat apparaat! :)

Vertel ook es ff wat voor geluids installatie er naast staat en wat voor TV je hebt, want dat schijnt nogal belangrijk te zijn als je van echte DVD kwaliteit wilt genieten. Dus kom maar op met je info! :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:55
Inderdaad wat je zegt FoolZero..... eigenlijk moeten we Femme vragen of hij niet een HELE GROTE search knop kan maken van 200 bij 80 pixels ofzo :)

Verwijderd

Ook wel fijn dat iedereen hier weet te vertellen dat je de search kunt gebruiken.....

Mijn baasje heeft een Cyberhome, te krijgen bij Alternate (o.a)

Verwijderd

idd cyberhome is een goede dvd speler, makkelijk te up-te-graden en speelt nagenoeg alles af en voor erg weinig centjes.

dan wel ffies naar firmware 0.8

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-03 20:54
mumzel heeft last van een gespleten persoonlijkheid of zo...

of is dat gewoon schizofreen?

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

schizofreen, neopreen, maakt nie uit joh, ast maar leuk is om achteraan te rennen...

Verwijderd

Revoy 2200 schijnt ook heel goed te zijn. Regiovrij (in zoverre dat nog zin hebt, maar als je een fan bent van films importeren misschien wel zo handig), speelt ook moeiteloos mp3-cd's af en kost een gulden of 800.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Omhooggeschopt, oud, en idd search :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.