ik heb een aantal dagen geleden een nokia 5800 aangeschaft maar elke keer als ik geconect ben met mijn router en op internet wil zegt hij geen reactie van gateway heb kpn gebeld die zeggen ligt aan nokia heb nokia gevraagd die zeggen ligt aan kpn verschillende oplossingen gehoord geen werkt misschien een vast ip aan mobiel koppelen maar ik weet niet hoe dat moet of een nieuwe router kopen maar dat is nu nog niet echt een oplossing weet iemand hier raad mee???
Wat heb je zelf allemaal ingesteld? Heb je al eens in de instellingen van de router gekeken? Je moet wel wat meer info geven want op deze manier kunnen mensen je niet helpen hoor. Daarnaast heb je grote kans dat je topic keihard op slot gezet wordt met de karige topicstart.
Trouwens, wil je AUB wat leestekens gebruiken? Dit is echt niet leesbaar en als mensen je willen helpen, haken ze al af als ze deze brei tekens zien!
Trouwens, wil je AUB wat leestekens gebruiken? Dit is echt niet leesbaar en als mensen je willen helpen, haken ze al af als ze deze brei tekens zien!
Ik kan hier geen touw aan vastknopen. Gebruik aub leestekens, want hier kunnen we niet zoveel mee. Daarnaast verwachten we ook meer eigen initiatief, zoals je in Het algemeen beleid kunt lezen. Neem het beleid dus even door, aub. Deze gaat in ieder geval dicht.
Dit topic is gesloten.
![]()