Toon posts:

Bij voedingen 80 plus Platinum niet te filteren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, als ik een nieuwe voeding zou kopen moet het een 80plus platinum voeding zijn, ik heb even gekeken op 80plus.org en er zijn al een flink aantal, alleen zou het fijn zijn om hier prijzen te kunnen vergelijken.
Gaan jullie dit binnenkort toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Die specificatie optie is er al, alleen staan er blijkbaar nog geen voedingen in de Pricewatch die aan die certificering voldoen, of is bij de betreffende voedingen niet ingevuld dat ze er aan voldoen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

http://tweakers.net/pricewatch/cat/664/voedingen.html , zie de lijst rechts, daar staat gewoon '80 plus' als optie tussen :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Je weet dat de 80plus Platinum certificatie er alleen is voor redundant / datacenter server voedingen? En de paar (15) die er op die site staan zijn waarschijnlijk niet los te verkrijgen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

oh wacht, platinum.. * moto-moi duwt topic over de rand naar Pricewatch , die gaan over de specs

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
* Kraan vangt hem op.

En zoals Orion84 al aangaf is 'Platinum' al opgenomen in de specificatie 'certificering', maar verkoopt geen van de retailers nog zo'n model. Wellicht om de reden die Kees aandraagt.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Pagina: 1