Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Topicstarter
Ik ben momenteel op zoek naar een methode om bepaalde beelden in een video aan te passen. Specifieker, ik wil andere logo's op de flessen Coca Cola in het volgende filmpje plakken: YouTube: Diet Coke + Mentos.

Ik heb echter nog niet de juiste zoektermen gevonden waarmee ik een guide / tutorial kan vinden die dit onderwerp (deels) bespreekt, het meeste wat ik tegenkom gaat over "gewoon" editten. Weet iemand hier wellicht een tutorial, of de juiste zoektermen waarmee ik verder ga komen?

Ik heb de beschikking over pakketten als (bijv.) Adobe Premiere, maar beschik (nog) niet over de vaardigheid om dit klusje zonder verdere hulp voor elkaar te krijgen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:20
Google even op "Mocha" + "After Effects".

Wat je in feite moet doen is al die pixels tracken (hun positie bepalen en onthouden) zodat je er daarna ander materiaal op kan plakken, op dezelfde plek.

Nou moet ik wel zeggen dat het een slecht video'tje is, dus makkelijk zal het niet gaan.

Hier een simpel voorbeeld van hoe ik een billboard heb vervangen door een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Topicstarter
Thnx! Even de After Effects trial installeren en dan ga ik het proberen! Mocht iemand nog specifieke artikelen willen aanbevelen, dan zijn die uiteraard zeer welkom :)

[ Voor 39% gewijzigd door wdekreij op 22-07-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:38
Je zou deze tutorial, eventueel na de eerdere tutorials kunnen kijken. Hierin wordt precies uitgelegd hoe je doet wat jij wilt.
http://www.videocopilot.n...orials/05.Motiontracking/