Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Vele van ons 3G bezitters zijn er al gekomen dat iOS4 ons toestel traag maakt, zo kon ik op iOS 3 zonder te rebooten Call of duty Zombies spelen en moet ik bij iOS4 rebooten.

Nou vraag ik me af wat is de best presenteerde firmware, volgens mij ging bij elke firmware een beetje perfomance verlies, bij iOS3 was dat niet zoveel, maar bij iOS4 wel, en zoveel voegt iOS4 nou niet toe aan de 3G of je moet al features unlocken door middel van jailbreak.

Ik zou zeggen iOS2 zal beste presenteren op de iPhone 3G, maar dan heb je waarschijnlijk een compatibiliteit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde idee.... Na iO4 duurt alles net wat langer, te denken aan het openen van de SMS app, contacten of de instellingen app, ook het afsluiten van een app duurt allemaal net iets langer jammergenoeg.

Ik vond zelf 3.1 nog altijd het lekkerst werken, maarja nu maar kijken voor de 3GS of de iPhone 4..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie geen meerwaarde in nieuwe iPhone ik heb mijn abbonement opgezegd en ga er een Vodafone prepaid simkaartje in stoppen dan kan je voor € 9,50 een onbeperkt internet blox krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:57:
Ik zie geen meerwaarde in nieuwe iPhone ik heb mijn abbonement opgezegd en ga er een Vodafone prepaid simkaartje in stoppen dan kan je voor € 9,50 een onbeperkt internet blox krijgen.
Voor minder heb je een compleet abonnement met internet bij Vodafone :P

http://www.vodafone.nl/sh...+Web-Sim-Only/cat41040019

Overigens, als je geen meerwaarde ziet heb je nog nooit een 3GS of 4 naast een 3G gezien. Dan voelt de 3G als een trage slak.

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 22-07-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bosmonster schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:16:
[...]

Voor minder heb je een compleet abonnement met internet bij Vodafone :P

http://www.vodafone.nl/sh...+Web-Sim-Only/cat41040019

Overigens, als je geen meerwaarde ziet heb je nog nooit een 3GS of 4 naast een 3G gezien. Dan voelt de 3G als een trage slak.
Vet maar hoelang geld die aanbieding mijn abbonement loopt 9 November pas af. Na laat me 3G maar een trage slak zijn, alles werkt wat moet werken.

Was ik er dus bijna in getrapt zeg:

+ De eerste 12 maanden 50% korting

Dus na een jaar betaal je alsnog € 17,95

Vodafone heeft daar handje aan te adverteren met Acties die maar helft van je abbonement gelden, ben ik toch echt nog steeds beter af met Prepaid en vodafone blox, als je hele maand op vakantie zit betaald je tenminste niet voor iets wat je niet gebruikt.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
offtopic: Je moet even de titel aanpassen naar: Welke firmware presteert het beste ipv presenteer.

ontopic: ik vind ios4 (zonder aanzetten van wallpaper + multitask) prima werken, ben er tot nu toe nog het meest tevreden over.

* aramdin heeft uiteraard ook een 3G

[ Voor 49% gewijzigd door aramdin op 22-07-2010 12:53 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:54
Ik vind ios4 echt waardeloos voor de 3G. Het toestel crashed bij mij te vaak met de apps (jailbreak) en is echt rete langzaam. Deze taferelen dus http://www.dumpert.nl/med...on_3g_iphone_parodie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadettilac
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 20:25
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:48:
Hallo tweakers,

Vele van ons 3G bezitters zijn er al gekomen dat iOS4 ons toestel traag maakt, zo kon ik op iOS 3 zonder te rebooten Call of duty Zombies spelen en moet ik bij iOS4 rebooten.

Nou vraag ik me af wat is de best presenteerde presterende firmware, volgens mij ging bij elke firmware een beetje perfomance verlies, bij iOS3 was dat niet zoveel, maar bij iOS4 wel, en zoveel voegt iOS4 nou niet toe aan de 3G of je moet al features unlocken door middel van jailbreak.

Ik zou zeggen iOS2 zal beste presenteren presteren op de iPhone 3G, maar dan heb je waarschijnlijk een compatibiliteit probleem.
Ik neem aan dat je de prestaties van het OS bedoelt en niet de presentaties? De titel heb ik niet voor je kunnen veranderen ;)

Anyway, ik ben benieuwd naar eenieders ervaring Mijn 3G zit nog op 3.1.2 (jailbroken) maar wordt wel aanmerkelijk trager naar mate mijn profiel groter wordt. Mn iPhone 4 is vergeleken met mn 3G bliksemsnel, maar dat profiel is nog maagdelijk (weinig smsjes, apps, mail, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://cazisoft.com/2010/fastest-iphone-firmware

Volgens dit artikel dat voor iPhone 2G geschreven is 2.2 het beste voor je iPhone 2G dus denk dat voor iPhone 3G ook wel geld en enige wat 3.x bracht was push berichten, maar dat was het dan ook wel.

En ja mijn iPhone met iOS 4 werkt ook echt aanmerkelijk trager toen ik in begin iPhone 3G met firmware 2x had werkte alles soepel, dus zou geen slecht idee zijn om daar terug naar te gaan.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
3.1.2 vond ik zelf het fijnst. 3.1.3 was direct een aanslag op mijn batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:51
Applicaties die tegenwoordig worden gesubmit naar de app-store moeten gecompiled zijn tegen minstens iOS3, dus terug gaan naar 2 kan je de nodige problemen opleveren.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ZpAz schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:15:
Applicaties die tegenwoordig worden gesubmit naar de app-store moeten gecompiled zijn tegen minstens iOS3, dus terug gaan naar 2 kan je de nodige problemen opleveren.
Ja das grootste probleem van downgraden naar 2.0 en volgens mij lukt dat via iTunes ook niet.

Ik heb hem nu in iedere geval bewust terug gezet naar 3.2.1 je merkt gewoon dat je met iOS4 niet normaal met iPhone kan werken, ik moest steeds rebooten wou ik potje Call of duty zombies doen en daarbij kan ik hem jailbreaken en mis ik eigenlijk niks want zo bijzonder is iOS 4 niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben tot de conclusie gekomen dat firmware 3.1.2 beste presenteert vooral in combinatie met jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:51
Ja, want in combinatie met jailbreak gaat ie harder lopen.....

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:55
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:41:
[...]

Vet maar hoelang geld die aanbieding mijn abbonement loopt 9 November pas af. Na laat me 3G maar een trage slak zijn, alles werkt wat moet werken.

Was ik er dus bijna in getrapt zeg:

+ De eerste 12 maanden 50% korting

Dus na een jaar betaal je alsnog € 17,95

Vodafone heeft daar handje aan te adverteren met Acties die maar helft van je abbonement gelden, ben ik toch echt nog steeds beter af met Prepaid en vodafone blox, als je hele maand op vakantie zit betaald je tenminste niet voor iets wat je niet gebruikt.
https://directsales.vodafone.nl/tvgids

Deze actie geldt wel over de gehele looptijd.
Voor €9,95 p/m heb je 135 belminuten/smsjes én onbeperkt internet.
Pagina: 1