Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:51
Ik heb nu thuis 3 pc's met office 2003 en wil overstappen naar 2007 of 2010 maar wat is raadzaam?
Ik zie dat de home en buissness UK versie voor 3 users geleverd wordt, en de NL versie voor maar 1 user.
Ik wil graag weer over outlook beschikken, of zijn daar goede alternatieven voor (geen Mozilla, daar kan ik niet mee overweg/bevat geen agenda...)
Als ik een goed outlook alternatief kan vinden dan is home and student beter, want dat mag op 3 systemen....
In outlook maak ik met anme van de gewone mailfaciliteiten (verschillende postvakken voor verschillende mail-groepen) en de agenda gebruik (de agenda synchroniseer ik met mijn nokia E71 die ook op mijn werk weer met outlook gesynct wordt zodat ik zowel prive als zakelijk de agenda compleet heb.
Is het nog mogelijke en office 2007 met upgradevoucher te kopen? dan zou office 2007 op mijn andere 2 machines kunnen draaien (meer dan voldoende voor mijn vechtgenoot en kids..... die doen (nog) erg weinig met office)
Mocht dit bericht hier niet thuishoren dan staat het de mods vrij het te verwijderen. ;)

• Marko_J
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11 14:21
Als alternatief voor Outlook: google mail en calendar? Ik beheer er al m'n mailaccounts mee. Gmail houdt mailwisseling overzichtelijk bij elkaar (threaded), en je kan berichten makkelijk (automatisch) taggen met verschillende labels. Het werkt snel en prettig. Zoeken in oude mails bijvoorbeeld, gaat op google-search-snelheid. Daar heb ik vroeger met Outlook wel andere ervaringen mee gehad :)

Google calendar is daarnaast een prima planner. Geeft reminders, je kan uitnodigingen versturen, je hebt een takenlijstje. Je kan meerdere calendars maken, en delen. Werkt gewoon goed. En er zijn diverse mogelijkheden voorhanden om calendar te synchroniseren met je telefoon, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Ook is google docs trouwens een redelijk goed alternatief voor de andere office-producten. Tenminste, als je niet al te diepgravend gebruik maakt van dingen als templates, automatische inhoudsopgave, autotekst, etc.

Anyway, nooit meer software installeren, upgraden of updaten. Nooit meer stampvolle mailboxen overzetten van oude naar nieuwe computer. Nooit meer balen dat je mail lokaal gedownload is, en je er vanuit een andere locatie dan je eigen computer er dus niet meer bij kunt. En nooit meer balen wanneer je harddisk gecrasht is en je al je data kwijt bent.